THAT'S WHAT HE SAID THURSDAY #5

 

A Chapter Break book blogon találtam a That’s What He Said nevezetű posztsorozatot, és annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem, bevezetem ezt az én blogomra is.
Szeretem összegyűjteni és visszaolvasgatni a kedvenc idézeteimet a kedvenc könyveimből és ez a sorozat pontosan ezzel is foglalkozik. Az egésznek az a lényege, hogy kiválasztunk egy férfi karaktert és tőle a legeslegkedvencebb megszólalásunkat mutatjuk be a bejegyzésben.
Azt, hogy egy hónapban csak egy ilyet hozol vagy minden héten csütörtökön egyet, azt mindenki maga döntheti el. Én a második verziót tervezem, tehát minden héten egy.
A mai That’s What He Said Thursday középpontjába Jodi Ellen Malpas egyik férfi karaktere kerül, még pedig nem más, mint az Ez a férfi egyik főszereplője, Jesse Ward. Március 20-án érkezik a sorozat negyedik kötete (With This Man), így arra gondoltam, hogy jó lenne tőle is felidézni néhány ikonikus mondatot:

– Azt szeretném, ha mindig itt lennél, amikor álomra hajtom a fejem. – (…) – És akkor is, amikor fölébredek. Semmi másra nincs szükségem, csak arra, hogy veled kezdődjön és végződjön a napom.

Három. (…) Kettő. (…) Egy. (…) Zéró, Bébi!

Bármilyen veszteséget túlélek, csak a tiédet nem. Sohasem. Ne nézz így, kérlek. Ne nézz úgy, mint aki azt hiszi, itt a vége. Nekünk soha nem lehet végünk. Semmi nem fog minket megtörni, Ava. Érted, amit mondok?

/Fejlécképek forrása: Pinterest/

Megjegyzések