NEVER HAVE I EVER / ÉN MÉG SOSEM - KÖNYVES KIADÁS

 

Én még sosem…
Tudjátok van az a játék, hogy valaki mond egy állítást, és ha valakire az igaz, akkor annak az illetőnek innia kell. Általában itt többféle téma is előkerül, de a könyvek ritkán. Nos, most ebben a bejegyzésben összegyűjtöttem egy pár könyvekkel kapcsolatos dolgot, és meg is válaszolom őket. Ti csináltátok már ezeket?
Kezdjünk is!

ÉN MÉG SOSEM...

 

#1 … birtokoltam ugyanabból a könyvből többet.
Ó, dehogynem! Sarah J. Maas A Court of Mist and Fury, Kylie Scott Play és Elle Kennedy The Mistake című regénye is ott van a polcomon magyar és angol kiadásban is.

#2 … sírtam olvasás közben.
Sokszor előfordult már, hogy nálam is sor került egy meghatóbb könyvre, és bizony olvasás közben azért kicsordultak a könnycseppek. Csak, hogy párat említsek is: Lisa De Jong: When It Rains – Amikor esik…, Claire Contreras: Kaleidoscope Hearts – Üvegszív, B. N. Toler: Where One Goes – Lélekvesztők, Samantha Young: Before Jamaica Lane – Jamaica Lane. Tuti tipp ezeknek az olvasásához: zsebkendőt készítsetek elő.

#3 … törtem meg olvasás közben a könyv gerincét.
Egyszer sajnos előfordult már velem, de (szerencsére) többször nem.

#4 … mondtam, hogy a film jobb volt, mint a könyv.
Én még sosem mondtam, hogy a film jobb, mint a könyv. Számomra a könyv mindig jobb. Egy eset volt, amikor számomra a film és a regény egy szinten volt, mindkettőt ugyanannyira szerettem, ez pedig a Csontváros. A filmet azóta már nem is tudom hányszor megnéztem, szerintem egész jóra sikeredett (nem úgy, mint a sorozat…), és rettentően sajnáltam, hogy nem került sor a folytatásra.

 

#5 … hallgattam hangoskönyvet.
Egyetlen egyet hallgattam meg eddig. Az első hangoskönyvem Rachel Van Dyken The Consequence of Loving Colton című könyve volt, amit rettentően élveztem, szerintem még sosem nevettem ennyit. Elképesztően jól sikerült, nem hittem volna, hogy ennyire be fog nekem jönni.

#6 … néztem meg, hogy mi fog történni a könyv végén, mielőtt még elkezdtem volna olvasni.
Nem szép dolog, tudom, de nem is egyszer előfordult már velem. Főleg akkor, amikor sorozatokat kezdek el, brutális függővége van az egyik kötetnek és alig várom már, hogy megtudjam, hogy mi lesz a végén.

#7 … vettem meg egy egész trilógiát/sorozatot egyszerre.
Rám ez igaz. Bár legtöbbször ez azért van, mert nem is jelenik meg egyszerre az összes rész. :D
De, most komolyan: én úgy szoktam csinálni, hogy először megveszem az első kötetet, aztán meglátom, hogy tetszik vagy nem. Az viszont már előfordult, hogy az első után több könyvet is megvettem a sorozatból (Üvegtrón) / trilógiából (Angyalok bukása).

#8 … vettem meg egy könyvet a borítója miatt.
De, vásároltam már meg regényt, azért, mert először a borítója keltette fel a figyelmemet, például Amy Ewing Az Ékkő című könyvével pontosan ez volt a helyzet nálam, bár őszintén megmondva az eredeti borító ebben nagyobb szerepet játszott.

#9 … figyeltem fel egy könyvre a körülötte kialakult nagy hype miatt.
Hát, de. Először ez velem Sarah J. Maas Üvegtrónjával fordult elő. Nagyon sokan dicsérik és szeretik ezt a sorozatot és pont ezért kezdett el engem is érdekelni. Azóta már én is azok közé tartozom, akiknek hatalmas kedvence lett. Ebben az évben érkezik a befejezése is, ami miatt egyszerre vagyok szomorú és boldog is.
A másik ilyen, az Elle Kennedy és Jen Frederick közös alkotása: A Royal család. Kétféle ember van: vagy valaki nagyon szereti vagy nagyon nem. Én az elsőbe tartozom. ♥ Az első könyvnek még csak a felénél jártam, mikor már meg is rendeltem a folytatást, mert tudtam, hogy kelleni fog. Márciusban érkezik az ötödik és egyben utolsó kötet is, amit nagyon, de nagyon várok (Mi volt az a függővég?????).

#10 … hazudtam arról, hogy mit olvasok.
Igaz, sosem tettem ilyet. 

#11 … kezdtem el egy könyvet, amit utána nem fejeztem be.
De bizony, volt ilyen. Mondjuk a legtöbb esetben, ha egyszer abbahagyom, akkor utána valamikor még egyszer megpróbálkozom vele és ilyenkor általában már be is fejezem (Nina Lane: Spiral of Bliss – ezt másodjára már meg is szerettem), de még így is van egy vagy kettő, aminek még nem sikerült a végére érnem.

#12 … rendeltem/vettem úgy könyvet, hogy közben van még olvasatlan a polcomon.
Ó, hányszor előfordult már. :D
Ezért van az, hogy Molyon a Saját könyvek olvasottsága 81%-on áll nálam. De most őszintén: kivel nem fordult már elő?

 

#13 … olvastam újra könyvet.
Nem is tudom pontosan, hogy hányszor olvastam el a Szent Johanna Gimit, S. D. Hendrickson My Lucky Days című regényére pedig már többször is sort kerítettem, egyszerűen megunhatatlan. ♥

EREDMÉNY:
Én még sosem csináltam: 3
Már csináltam: 10

Nektek mi lett az eredményetek?

/Képek forrása: Pinterest/

Megjegyzések