AZ ÉV LEGNAGYOBB FÜGGŐSÉGÉT OKOZÓ SOROZATA

KÖNYVPROFIL
Eredeti cím: Broken Prince
Eredeti megjelenésének éve: 2016
Eredeti kiadója: EverAfter Romance
Elit start: 2017.11.07.
Országos megjelenés: 2017.12.08.
Hazai kiadója: Könyvmolyképző Kiadó
Sorozat: A Royal család
A sorozat kötetei:
Paper Princess – Papír hercegnő
Broken Prince – Megtört herceg
/+2: Twisted Palace; Fallen Heir/
Oldalszám: 336
Pötty: Rubin pöttyös könyvek
Fordító: Sándor Alexandra Valéria
Fülszöveg:
Kikötőben vívott ökölharctól kezdve az iskolai bunyóig: életek omlanak össze a csillogó-villogó palotában, miközben egy srác próbálja menteni a bőrét.
Reed Royalnak mindene megvan: vonzó külső, befolyásos család, sok pénz. Az elit gimiben sorban állnak a lányok, hogy vele lehessenek. Ő viszont magasról tesz mindenkire, mert csak a családja érdekli – amíg Ella Harper be nem sétál az életébe.
Izzó gyűlölettel indul a kapcsolatuk, mert azt akarja, hogy az apja új nevelt lánya szenvedjen. De aztán minden átfordul valami egész másba. Közel akarja tudni magához Ellát. Biztonságban. Egy ostoba hiba miatt azonban Ella elmenekül a karjaiból, így káosz köszönt a Royal-palotára. Reed azon kapja magát, hogy összeomlik az egész világa.
Ella már nem kíváncsi rá. Azt mondja, hogy csak tönkretennék egymást.
Talán igaza van.

 

A Papír hercegnőről IDE kattintva olvashatjátok el a véleményemet.

Ezek a Royal fiúk tönkretesznek…
Nos, engem inkább a függővégek tesznek tönkre.😃
Én nem tudom, hogy ki találta ki a függővégeket, de nagyon kegyetlen húzás volt tőle.
Jen Frederick és Elle Kennedy A Royal család nevet viselő sorozatának eddigi köteteinél előszeretettel alkalmazták, de ezek nem csak simán olyan végződések voltak, amelyek után egyszerűen kíváncsi vagy a következő részre.
Ó, dehogyis.
Ez annál sokkal durvább. Nem is hiszem, hogy volt valaha ilyenben részem, hogy egy adott regény befejezése után ennyire akarjam a folytatást.
Szóval, mint ahogy az első is könyv a sorozatban, a Megtört herceg is brutális-falkaparós függővéggel zárul, ami után alig várod, hogy a kezeid közé kaparintsd a következőt, elkezdhesd olvasni és végre megtudd, hogy hogyan alakul kedvenc karaktereid sorsa.
Úristen.
Nem bírom én ezt idegekkel.😃
De térjünk is rá A Royal család második kötetére.
A Megtört herceg ott veszi fel a vonalat, ahol a Papír hercegnő befejeződött. Ella Harper bizonyos okok miatt elhagyja a Royal-palotát, ezt követően pedig a házban eluralkodik a káosz. A családtagok egyre jobban eltávolodnak egymástól, a családfő pedig egy hatalmas hibát készül elkövetni. Az eddigi makulátlan hírnév eltűnni látszik. A helyi elit középiskolában elszabadulnak az indulatok. A titkok a felszínre kerülnek. Ugyanis mindenki rejteget valamit. Egyik titok piszkosabb, mint a másik.
Vajon tényleg mindenki az, akinek mutatja magát?
Az előző résszel ellentétben, itt már két szemszögből követhetjük végig az eseményeket, aminek nagyon örültem és meg is lepődtem, amikor elkezdtem olvasni a Megtört herceget. Nagyszerű volt, hogy beleláthattunk egy kicsit Reed gondolataiba is, így még jobban megismerhettük és megérthettük őt. Annyira érzelem van benne, annyira védelmező, annyira gondoskodó, annyira jó látni, hogy ennyire fontos neki a családja és Ella is, annyira segítőkész és jaj…

 
Ella a Papír hercegnő során is bebizonyította, hogy igazán határozott, független, erős, egy igazán badass női karakter, azonban ezt ebben a regényben egy új szintre emelte. Nagyon tetszett, hogy határozottan lépett fel maga és mások mellett is és, hogy egyáltalán nem lehet megfélemlíteni.
Easton nekem továbbra is a szívem csücske. Akkora figura ez a pasi, képes megnevettetni bárkit, viszont ahogy a bátyja is, ha veszélyt észlel ő is átkapcsol védelmezőbe. Másrészről meg rendkívül sajnáltam, sok szenvedésen ment keresztül, igazán ráfér már, hogy önfeledt és boldog legyen.
Az ikreket – Sebastiant és Sawyert – még egy kicsit titokzatosnak látom, de már most többet szerepeltek, és ők is kezdenek a kedvencemmé válni. Egy érdekes szituációba kerültek ők ketten, kíváncsi vagyok, hogy ennek mi lesz a végkimenetele.
És Gideon. Ő volt az, aki egy hatalmas meglepetést okozott, és nem mondanám, hogy pozitív értelemben. Nem tudom mi lesz ebből, de remélem, hogy hamar kikerül belőle.
Calum sokat nőtt a szememben a könyv utolsó felében, de nagyon. Végre már ő is kezd egy kicsit megnyílni, tetszett, hogy így kiáll a fiai mellett.
Az utolsó pár oldal a meglepetések sorozata. Komolyan, volt olyan, hogy többször elolvastam, hogy nem olvastam e félre, de nem. Ennyi csavart pár oldalon keresztül. Rendesen megdöbbentem.
Mindent egybevéve tehát: nagyon szeretem a Papír hercegnőt, de a Megtört herceget egyenesen imádom. Maga a történet meglepő, kiszámíthatatlan, telis-tele van fordulatokkal, amikre abszolút nem számítasz; a karakterek zseniálisak és rendkívül jól meg vannak alkotva, igazán összetettek. Szerintem A Royal család a 2017-es év legnagyobb függőségét okozó könyvsorozata, ugyanis egyáltalán nem lehet letenni, rettentően olvastatja magát, és az utolsó mondat után már akarod is a folytatást.
Alig várom, hogy olvashassam a következőt, mert rengeteg kérdés maradt megválaszolatlanul. Én már elképesztően kíváncsi vagyok a harmadik könyvre.

RÖVID ÖSSZEFOGLALÁS
Borító: Imádom ennek a sorozatnak a borítóit, ez is meseszép lett, élőben pedig még csodásabb.
Kedvenc karakter(ek): Ella, Reed, Easton, Sawyer, Sebastian, Gideon (attól a kis incidenstől eltekintve még ide tartozik), Valerie, Calum
Nem szimpatikus karakter(ek): Jordan, Brooke, Dinah és Daniel. Szerintem nem meglepő, hogy ők még mindig ebbe a kategóriába tartoznak.
Ajánlom? Még szép! Ha szeretted a Papír hercegnőt, akkor ez is el fogja nyerni a tetszésed. Bátran ajánlom a romantikus regények kedvelőinek, adjatok neki egy esélyt, szerintem nem fogjátok megbánni.
Értékelés: 5/5. Öt csillaggal. Hol a folytatás?
Kedvenc idézetek:

– Szia, Val.
– Hol voltál? – kiabál bele. – Folyton csak hívtalak!
Szóra nyitom a számat, hogy megetessem a betegséges sztorival, de félbe szakít:
– És na mond, hogy beteg voltál, mert senki sem beteg két hétig úgy, hogy fel se hívja a másikat! Kivéve, ha ő a zombi apokalipszis első áldozata.

A való életben is van letiltás gomb? Csak mert jó hasznát venném.

– Hallom, nem megyünk suliba. Vagyis az ikrek igen, de ők is csak azért, mert hülyék. H kihagynak egy órát, máris megbuknak.
Az ikrek erre feltartják a középső ujjukat.
– Én átmegyek Valerie-hez.
– Remek. Bírom Valt. J ól fogjuk érezni magunkat.
– Nem hallottad az elejét. Azt mondtam, hogy én.
Az asztalnál mindenki a szóváltásunkat figyeli.
– De, hallottam – vigyorog lazán Easton, de közben mindenfelé jár a szeme. Csak nem érdekel. Mikor indulunk?
– Figyelj Easton… – kezdtem, az asztalon dobolva az ujjaimmal, és megvárom, hogy megint rám nézzen. – Te itt maradsz. Vagy akár el is mehetsz, de az a lényeg, hogy nem jössz velem.
– Hallottam, hogy mondasz valamit, de semmi értelme a szavaidnak. Mikor találkozunk a kocsidnál?
(…)
– Oké, de a körmünket fogjuk lakkozni, és arról fogunk beszélni, hogy melyik betétnek jobb a nedvszívó képessége. Még tudományos kísérletek is lehetnek.
Eastonnak nem olvad le a képéről a vigyor, az ikrek viszont felmordulnak.

– Mióta vagy te ilyen romantikus?
– Amióta megismertelek.

Megjegyzések