TOP 5 WEDNESDAY #13 - NEMSZERETEM KÖNYVEK

 

Az eheti Top 5 Szerda témája sem volt számomra egyszerű, csakúgy, mint az előző, ez a kettő nagyon negatív, hiszen mindig olyan könyvekről kell írni, amiket annyira nem szerettünk:
 
January 24th: Books You Disliked but Love to Discuss / Nemszeretem könyvek, amelyekről szeretsz beszélni
– Some books we disliked or they were just okay, but they still have a lot of discussion points to sink your teeth into. / Néhány könyv nem igazán nyeri el a tetszésünket, mégis szeretünk róluk beszélni és sok kérdést is felvetnek.

Kihagyni nem fogom, így kihívás elfogadva! ;)
Nálam ritkán vannak olyan regények, amiket tényleg nagyon nem szeretek, mert valahogy mindig találok mindenben valami pozitívumot, és ez a lentebb felsoroltak között sem lesz másképp, mégis néhány ponton ezek tudtak a legjobban kiborítani.

#5 Karina Halle: Túl közel hozzád
Karina Halle Túl közel hozzád című alkotása az első, amit kicsiny hazánk megismerhet az írónőtől. Én már nagyon kíváncsi voltam erre, nagyon is vártam, de aztán mikor elkezdtem olvasni, valahogy mégsem jött be. A fülszöveg alapján jónak ígérkezett, a karakterek teljesen rendben voltak, de számomra rettentően unalmasra sikeredett.

#4 Jenny Han: A nyár, amikor megszépültem
Jaj, istenem…
Az egyik legbugyutább könyv, amit valaha olvastam. Nem a cselekménnyel volt a baj, mert az még hagyján, el is ment, Conrad és Cam karaktere is kifejezetten jó lett, a legnagyobb problémát számomra Belly okozta. Valahogy sosem sikerült igazán megkedvelnem az ő karakterét.

#3 S. C. Stephens: Esztelen
A másik „jajistenem”.
Teljesen ismeretlenül kezdtem bele a történetbe, a fülszövegét sem olvastam el, így abszolút nem voltam tisztában azzal, hogy miről is fog szólni. És itt is a női főszereplő verte ki a biztosítékot. Úgy látszik, hogy ez a bejegyzés eköré fog épülni. :D
Kierat egyáltalán nem tudtam megérteni az első kötetben, a trilógiából csak az Esztelent nem szerettem, szerencsére a következő két részben már jelentős jellemfejlődésen megy keresztül. Az első rész tényleg olyan esztelen volt, legalább a címe találó volt.

#2 Tijan: Fallen Crest High
Számomra a tavalyi év legnagyobb csalódása. :(
Sosem hittem volna, hogy fogok ilyet mondani egy könyvre. Annyira vártam a Fallen Crest Hight, mindig csalódott voltam, mikor elcsúsztatták a megjelenését, és rettentően örültem, amikor végre megvásárolhattam és elkezdhettem.
Bár ne tettem volna.
Azt hittem, hogy ha már ennyit kell várni rá, akkor az a várakozás meg is éri, de ez nem így történt.  A fordítás nekem néhol olyan fura volt, olyan érthetetlen összevisszaság volt az egész, a karaktereket meg inkább nem is említem. Főleg nem Samanthát… Borzalmas volt.
Egyetlen pozitívuma volt a könyvnek, mégpedig az, hogy gyorsan lehetett vele haladni, nagyon olvasmányos volt. És ennyi.

#1 Anna Todd: Miután
Mindennek a teteje…
Sose értettem, hogy miért van annyira lepontozva ez a sorozat és, hogy miért utálja annyira mindenki.
Miután elolvastam, megértettem mindent, és csatlakoztam hozzájuk.
Hát, itt egy-két karakteren kívül szerintem mindenkit be kellene zárni egy gumiszobába. De főleg Tessát, ha csak egyvalakit lehet kiemelni. Nála rosszabb női karakterre amióta olvasok nem találkoztam. Nem érdemes rá időt pazarolni.
Egy részt olvastam, köszönöm, elég volt. :D Nem tudom, mi történik a többiben, de nem is akarom.

Vannak olyan könyvek, amik nem tetszettek nektek, mégis képesek vagytok sokat beszélni róluk? Esetleg az a regény már szerepel az én listámon is? Kommentbe jöhetnek a ti véleményeitek is. :)

Folytatás jövőhéten. Téma: Rejtett kincsek kedvenc műfajokban.

/Képek forrása: bookhoarderproblems, eden.hammond/ 

Megjegyzések