TOP 5 WEDNESDAY #12 - FELEJTHETŐ KÖNYVEK

 

Újabb szerda. Ez pedig csak egyet jelenthet. Új Top 5 Szerda! :)
Őszintén, nekem a mai téma okozta a legnagyobb fejtörést, ugyanis ma erről kell írni:

January 17th: Forgettable Books / Felejthető könyvek
– Whether you loved or hated them at the time, these are books that you just don't really remember… / Vagy szeretted őket vagy nem, ezek egyszerűen nem okoztak maradandó élményt.

Olyan, hogy teljesen elfelejtem, hogy miről szól egy könyv, még nem fordult elő velem (nem is szeretném). Viszont olyanok akadnak, amelyek közömbösek voltak számomra, és csak néhány fontosabb jelenet maradt meg. Ezeket gyűjtöm össze a mai Top 5 Szerda keretein belül, ami számomra most csak Top 4 Szerda lesz, mivel négynél többet egyszerűen nem tudok. 
A sorrendezés most kimarad, csak úgy random jönnek a könyvek:

Clarissa Wild: Bad Teacher
Hogy miről szólt, mi volt a központi téma, az megmaradt. Tiltott kapcsolat (tanár-diák, de ez már a címből is kiderülhet), erotikával fűtött történet. Kikapcsolódásnak tökéletes.

Cynthia Hand: Angyalsors
Ennek a cselekményére nagyjából emlékszem, de nem minden mozzanatára. Nem okozott maradandó élményt számomra, nem igazán az én regényem lett. Pedig lehetett volna az, mert jól indult, de aztán mégsem nyerte el annyira a tetszésem.

Helena Silence: Enigma
2015-ben olvastam ezt a könyvet, és akkor nagyon is szerettem, nagy kedvencem lett. Azóta viszont eltelt már jópár év, rengeteget olvastam, és valahogy elfelejtődött. Őszintén, fogalmam sincs, hogy miről szól. Néhány jelenetre emlékszem, de ennyi. Nem ártana újraolvasni.

Jus Accardo: Touch – Érintés
Ugyanaz a helyzet ezzel a regénnyel is, mint az előző hárommal: hogy miről szól, azzal tisztában vagyok, ebből is emlékszem néhány jelenetre, de annyira nem maradt meg bennem.
 
Folytatás jövőhéten. Téma: Nemszeretem könyvek, amelyekről szeretsz beszélni

Megjegyzések