đŸŽ¶đŸŽ¶ HALLD MEG A KÖNYVET A ZENÉBEN đŸŽ¶đŸŽ¶



Sokan vannak, akik olvasås közben szeretnek zenét hallgatni. Manapsåg egyre több író csatol a könyvéhez egy liståt azokról a szåmokról, amelyek szerint a legjobban illenek a cselekményhez. Nos, én ebben a bejegyzésben összegyƱjtöttem néhåny szåmot és megpróbåltam a szerintem leginkåbb hozzå passzoló regényt hozzåcsatolni.
Nektek mi a vĂ©lemĂ©nyetek? Titeket emlĂ©keztetnek valamelyik könyvre ezek a zenĂ©k? Ha igen, melyikre? Ha van kedvetek hozzĂĄszĂłlĂĄs formĂĄjĂĄban közöljĂ©tek velem, kĂ­vĂĄncsi vagyok a vĂĄlaszaitokra! Vagy van olyan szĂĄm, amelyrƑl az egyik kedvenc olvasmĂĄnyotok jut eszetekbe? Ha van ilyen, azt is Ă­rjĂĄtok le. :)
Ha Ășgy gondoljĂĄtok, ezt egy kihĂ­vĂĄsnak is lehet tekinteni Ă©s nyugodtan töltsĂ©tek ki ti is. Ha ezt megtettĂ©tek, mindenfĂ©lekĂ©ppen kĂŒldjĂ©tek el nekem is, el fogom olvasni. :)

đŸŽ¶đŸŽ¶ LITTLE MIX – POWER đŸŽ¶đŸŽ¶ EGY KÖNYV, MELYNEK NƐI SZEREPLƐI IGAZI HARCOSOK SARAH J. MAAS: ÜVEGTRÓN
Szerintem ez a szĂĄm teljes mĂ©rtĂ©kben illik az ÜvegtrĂłnra, mivel Celaena egy erƑteljes, bĂĄtor, hatĂĄrozott, rendĂ­thetetlen karakter. De nem csak Ƒ, hanem rajta kĂ­vĂŒl mĂ©g szĂĄmos erƑs nƑi karakter kap helyet a könyvben, kĂŒlön kiemelve, nĂ©v szerint: Nehemia, Manon Ă©s Lysandra.  #girlpower

„Baby, you're the man
But I got the, I got the, I got the power”

đŸŽ¶đŸŽ¶ LUIS FONSI – DESPACITO đŸŽ¶đŸŽ¶ EGY IGAZÁN SZENVEDÉLYES SZERELEM TÖRTÉNETE  LAURELIN PAIGE: FIXED SOROZAT
ValahĂĄnyszor meghallom az idei Ă©v egyik legnagyobb szenzĂĄciĂłjĂĄt, a Despacito-t egybƑl Alayna Ă©s Hudson törtĂ©nete jut eszembe, Ă©s szerintem ezt ezek az idĂ©zetek be is bizonyĂ­tjĂĄk, hogy kettejĂŒkhöz remekĂŒl passzol ez a szĂĄm:


„TĂș, tĂș eres el imĂĄn y yo soy el metal” /Te, te vagy a mĂĄgnes Ă©s Ă©n a fĂ©m/

„Despacito /Lassan/
Quiero respirar tu cuello despacito /Szeretném, hogy lassan érezd a lélegzetem a nyakadon/
Deja que te diga cosas al oĂ­do /Had sĂșgjak dolgokat a fĂŒledbe/
Para que te acuerdes si no estĂĄs conmigo” /Amelyekre akkor is emlĂ©kszel, ha nem vagy velem/

đŸŽ¶đŸŽ¶ SAM HUNT – I MET A GIRL đŸŽ¶đŸŽ¶ ELSƐ LÁTÁSRA SZERELEM S. D. HENDRICKSON: MY LUCKY DAYS
A tavalyi Ă©v nagy kedvencei között van, nem egyszer elolvastam, a az egyik legeslegjobb könyv, amit olvashattam. Szavak nincsenek rĂĄ, mennyire imĂĄdom! ♥ Sam Hunt I Met A Girl cĂ­mƱ szĂĄma olyan gyönyörƱ, mint Lucky Ă©s Katie törtĂ©nete.


„I met a girl, she made me smile, she made me wait, she crossed the street, she crossed my heart
She fixed her dress, she bit her lip, she lit me up
I met a girl, with crazy shoes, and baby blues, the way she moves
Is changing my whole world
I met a girl”

đŸŽ¶đŸŽ¶ NATHAN SKYES – OVER AND OVER AGAIN đŸŽ¶đŸŽ¶ EGY ÚJRAKEZDÉS TÖRTÉNETE HEIDI MCLAUGHLIN: ÖRÖKKÉ A CSAJOM
MĂĄs könyv nekem eszembe sem jutott csak az ÖrökkĂ© a csajom. Szerintem tökĂ©letesen beleillik Liam Ă©s Josie kapcsolatĂĄba. Az egyik legeslegszebb mĂĄsodik esĂ©lyrƑl szĂłlĂł törtĂ©net, amely hamarosan megkapja filmvĂĄltozatĂĄt is, nagyon Ă­gĂ©retesnek tƱnik. ♥ ImĂĄdom, ha mĂ©g nem olvastĂĄtok, adjatok neki egy esĂ©lyt.

„So, don't ever think I need more
I've got the one to live for
No one else will do, and I'm telling you
Just put your heart in my hands
Promise it won't get broken
We'll never forget this moment
Yeah, we'll stay brand-new 'cause I'll love you
Over and over again
Over and over again”

đŸŽ¶đŸŽ¶ SHAWN MENDES – THERE’S NOTHING HOLDIN’ ME BACK đŸŽ¶đŸŽ¶ MEGÁLLÍTHATATLAN SZEREPLƐK AURORA ROSE REYNOLDS: NOVEMBER ELƐTT
Asher ĂștjĂĄba semmi sem ĂĄllhat, az elsƑ pillanattĂłl kezdve meg akarja szerezni Novembert Ă©s nem is ĂĄll meg mĂ­g el nem Ă©ri a cĂ©ljĂĄt. Nos, Shawn Mendes ezen szerzemĂ©nyĂ©nek mĂĄr a cĂ­me is ezt sugallja, de azĂ©rt a dalszövegben is talĂĄlhatunk mĂ©g ilyesfajta mondatokat, Ă©s pontosan ezĂ©rt is ez volt az elsƑ könyv, ami beugrott.

„Oh, I've been shaking
I love it when you go crazy
You take all my inhibitions
Baby, there's nothing holding me back”


/képek forråsa: WeHeartIt, Tumblr/

Megjegyzések