NOSZTALGIA HÉTFŐ #2

Az előző Nosztalgia Hétfőt IDE, a pénteki kiadást pedig IDE kattintva tekinthetitek meg.

Eltelt egy hét, így újra előkerült a nosztalgiázós bejegyzés, amelyben első körben Leiner Laura regényeiből idézzük fel a legemlékezetesebb pillanatokat. A Kezdet és az Együtt már lezajlott, így most a Szent Johanna Gimi harmadik kötetére, az Egyedülre került a sor.
Nektek mely részeket a kedvenceitek ebből a kötetből? Ha szeretnétek nyugodtan osszátok meg velem is egy hozzászólás formájában. Ha elnyerte a tetszéseteket a blog, akkor fel is tudtok iratkozni, valamint Facebookon is tudjátok követni (ITT).

Ha szeretnétek, hogy a következő bejegyzésbe a ti kedvenc idézetetek is bekerüljön (ez már a Barátok c. részből lesz), akkor írjátok meg nekem, az elérhetőségeimet megtaláljátok a főoldalon, a blog neve mellett található három kis vonalra kattintva. Azt is írjátok meg, hogy milyen névvel rakjam bele a posztba (pl.: Fruzsi kedvence). Limit nincs, küldhettek, amennyit akartok, de azért ne az egész regényt.

Most pedig nem húzom tovább a szót, jöjjenek az én kedvenceim az Egyedülből. 

#1 Vajon ki volt?
– Szeretném, ha azok a diákok, akik a közösségi oldalon „I Luv Máday” klubot hoztak létre, azonnal leszednék és jelentkeznének nálam! 10/b, ez főleg rátok vonatkozik!

#2 Ki vagy?
– Ööö. Mehetek? – kérdezte.
– Örülnénk neki – bólintott Gazdag dühösen.
– Karcsi nem mehet el, túsz – jelentette ki Dave.
– Ki az a Karcsi? – nézett idegesen Gazdag, és kezdett elfogyni a türelme.
– Én vagyok – sóhajtotta Karcsi.

#3 Az üzlet
– Reggelt! – pattant ki Dave az anyósülésről. Kicsit furán néztünk rá, ugyanis a farmeréhez és pólójához zakót vett fel, és sulitáska helyett egy laptoptáska lógott az oldalán.
– Dave, mi van veled, business classon utazol? – nézett végig rajta Cortez értetlenül.
– Mi? – kérdezett vissza Dave, majd mikor leesett neki, kezét végigsimította a zakóján, és elégedetten bólintott. – Menedzser vagyok, mégsem járhatok úgy, mint egy diák…

#4 Röpdoga...bármikor
– Nemár, röpdoli? – szörnyülködött Virág.
– Emó, ofőiből? Ne legyél sötét – lökte meg Ricsi a széke hátulját.

#5 Nem minden az, aminek látszik
A következő pillanatban Zsolti elvékonyította a hangját, és „lányos” hangsúllyal szólt a készülékbe.
– Halló! Felmayer Dávidot keresem – nyávogta, Cortez és Ricsi pedig rázkódó vállal, csendben nevetett. Kingával mi csak csodálkozva néztünk. Zsolti folytatta. – Ó, hát te vagy? Láttalak a neten, és azt akarom mondani, hogy úúúúgy megismernélek… – mondta, de a végén elcsuklott a hangja. – Igen, igen. A MySpace-en találtam meg a csodálatos képed!
Zsolti lehunyt szemmel próbált koncentrálni, de nehezen ment neki, mert Ricsi egyre hangosabban fuldoklott, úgyhogy gyorsan letette.

#6 Az egészség a legfontosabb
– Mikor lesz ebédszünet? – kérdezte Zsolti, aki éppen ráült egy dobozra.
– Fél tizenegy van. Most reggeliztél! – röhögött Ricsi.
– Csak kérdeztem. Mert ha leesik a vércukrom…

#7  Azt üzeni...
– Neményi azt üzeni, hogy ma délután nem tud jönni.
– Miért nem? – kérdeztem elcsukló hangon.
– Mi vagyok én, a titkárnője?

#8 Elveszve
– (…) XXL pizza, dobszerkó és Lost-DVD – olvasta fel Zsolti válaszait a tanár, mire mindenkiből kitört a röhögés. 
A pizza is elég vicces volt, de ha valaki magával viszi a Lost sorozatot egy lakatlan szigetre… No comment.

#9 Fontos információ
Zsolti visszajött a terembe, és bejelentette, hogy sikeresen megette a kakaós csigát.

#10 Képességek
– Azta, ez annyira érdekesen hangzik, hogy mindjárt elfutok! Egyszerűen nem bírom kivárni a holnapot! – közölte Zsolti, mire a fiúk elröhögték magukat.
– Ez nagyon jó poén volt, főleg, ha azt vesszük, hogy Zsolti két lépést sem tud futni, mert kidől – lépett hozzánk Kinga.

#11 Szúnyog télen?
– Jaj, képzeld, kaptam egy gitárt! – jutott hirtelen eszembe.
– Azta! És milyen?
– Barna – mondtam.
– Dejóóó! És tudsz már valamit?
– Megfogtam egy szúnyogot.
– De hát tél van – szólt Virág némi töprengés után. Nem túl okos.
– Nem, ez egy dal – nevettem el magam.

#12  Mind ezt érezzük hétfőn...
Kardos két ujjával az orrnyergét masszírozta, azt hiszem, sokkot kapott hétfő reggel.

#13 Változatos étrend
– Szemtelenkedés, zenehallgatás, evés, mobil telefon használata tanóra alatt! Hallatlan!
– Neményi volt – üvöltötte Dave. Arnold fel sem nézett a könyvéből, csak unottan lapozott egyet.
– Igen, Dave, nekem is elsőre Arnold jutott eszembe. Semmiképpen sem te vagy esetleg Cortez, Ricsi, illetve Zsolti.
– Én nem – törölte meg a száját Zsolti egy szalvétával, majd felnyitotta az asztalára kipakolt műanyag dobozt. Kinga undorodva nézett hátra.
– Az ott rántott hús? – hitetlenkedett.
– És koviubi – mutatta fel Zsolti a doboz tartalmát.
– Miért hoztál magaddal rántott húst? – kérdezte Andris.
– Mert nem mehetek le a büfébe. Mégsem halhatok éhen, enni kell!
– Zsolti, kérlek, rakd el az ebéded. Vagy mit – szólt közbe az ofő.



 
Folytatás pénteken...

/Képek forrása: Leiner Laura We Heart It/

Megjegyzések