THAT'S WHAT HE SAID THURSDAY #3

 

A Chapter Break book blogon találtam a That’s What He Said nevezetű posztsorozatot, és annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem, bevezetem ezt az én blogomra is.
Szeretem összegyűjteni és visszaolvasgatni a kedvenc idézeteimet a kedvenc könyveimből és ez a sorozat pontosan ezzel is foglalkozik. Az egésznek az a lényege, hogy kiválasztunk egy férfi karaktert és tőle a legeslegkedvencebb megszólalásunkat mutatjuk be a bejegyzésben. Azt, hogy egy hónapban csak egy ilyet hozol vagy minden héten csütörtökön egyet, azt mindenki maga döntheti el. Én a második verziót tervezem, tehát minden héten egy.
A mai That’s What He Said epizódban egy olyan könyvsorozatból hoztam idézeteket, amit már viszonylag régen olvastam, mégis azóta is a nagy kedvenceim közé tartozik. Ez pedig nem más, mint Kiera Casstól a Párválasztó. Ebből is egy férfi karaktert emelnék ki, akitől ma három idézetet hozok, ő pedig Maxon Schreave:

Törd csak össze a szívemet. Törd össze akár ezerszer is. Úgyis a tiéd, hát azt teszel vele, amit akarsz.

Szeretni foglak, az utolsó lélegzetemig. Minden szívdobbanásom a tiéd. Nem akarok úgy meghalni, hogy ezt nem mondom el.

Ő ugyanaz lesz nekem, ami anya mindig is volt apa számára: vigasz forrása, nyugalom, amely segít neki lehiggadni. Én pedig a védelmezője lehetnék, aki végigkalauzolja az életen.

Ti már olvastátok a Párválasztót? Ha igen, mi a véleményetek róla? Van kedvenc idézetetek belőle? :)

Megjegyzések