MY FICTIONAL BUCKET LIST - KÉPZELETBELI BAKANCSLISTÁM

 

Mit tennél, ha képes lennél belelépni a kedvenc könyveid világába? Milyen helyekre látogatnál el?
A Képzeletbeli Bakancslistát jessethereader találta ki, azt hogy mit tenne, azt EBBEN a videóban nézhetitek meg, ő tízet sorolt fel, vele ellentétben én csak ötöt fogok.
Ez az egész hasonlít egy book tagre. A lényege az, hogy összegyűjtesz olyan dolgokat, amiket szívesen csinálnál, ha képes lennél belépni a könyvek világába. Szerintem ez nagyon kreatív, ezért is gondoltam arra, hogy én is megcsinálom.
Van olyan, amelyiket az enyémek közül ti is megcsinálnátok, ha lenne rá lehetőségetek? Ezeken kívül még miket tennétek meg?
Ha tetszik nektek, akkor ti is nyugodtan csináljátok meg. :)

Most pedig mutatom is, hogy mik szerepelnek az én Képzeletbeli Bakancslistámon: 

#5 Benedict
Joss Stirling Lélektársak című könyvsorozatában ismerkedhettünk meg a Benedict fivérekkel. Nos, ha valóságosak lennének, akkor szívesen találkoznék velük és a lélektársaikkal is. Jó kis csapat, biztos maradandó élmény lenne.

#4 Szárnyalás
A valóságban semmilyen formában nem vállalnám be a repülést. De mivel ez egy fikció, így bármi megtörténhet, így az is, hogy nincs tériszonyom és akkor szívesen repülnék egyet Manonnal és Abraxossal (Sarah J. Maas: Üvegtrón).

#3 Briar vs. Bellevue
A jégkorong sem maradhat ki a listából. Ha lehetőségem lenne szívesen megnézném Elle Kennedy Off-Campus sorozatában és Toni Aleo Bellevue Bullies című könyvsorozatában szereplő hokicsapatok mérkőzését. 

#2 Könyvtárazás
Itt azonban nem egy átlagos könyvtárra gondoltam, hanem a Szépség és a szörnyeteg című mesében lévő könyvtárra. És ha már lehetőségem adódna ellátogatni ide, akkor nem magam mennék, két olyan valakit vinnék, akikkel egészen biztosan jól el lehetne beszélgetni a könyvekről. Ez a két személy nem más, mint Dorian és Celaena (Sarah J. Maas: Üvegtrón).

#1 Velaris
Ó, igen, ez lenne a legnagyobb vágyam. Ez lenne a legeslegjobb. Egy látogatás Velarisba.♥ (Sarah J. Maas: Köd és harag udvara)

Megjegyzések

  1. Ez a blogbejegyzés egy nagyon jó ötlet, imádom az ilyen kreatív posztjaidat! :)
    Az utolsó pontoddal pedig teljesen egyet értek. Amióta elolvastam a Köd és harag udvarát, Velaris a kedvenc könyves helyszínem *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii, örülök, hogy tetszik. :) Nekem is a Köd és harag udvara után egyértelműen Velaris lett a kedvenc könyves helyszínem és ez azóta sem változott. *.* :)

      Törlés

Megjegyzés küldése