TOP 5 SZERDA #21 SZOMBATON - FILMES/SOROZATOS KIBESZÉLŐK

 

Top 5 Szerda ismét egy kis késéssel, de érkezik nálam is. Szombaton. :D
Az utóbbi időben a szerdák témai eltértek az eredetitől, ráadásul még csak nem is a kijelölt napon érkeznek a blogra. Mindegy, most is elkészültem vele, kihagyni nem fogom. :)
Azonban egy kis változtatás most is lesz benne. :D
Eredeti téma: kedvenc sci-fi/fantasy NEM KÖNYVEK (lehet film, TV sorozat, játék, anime stb.)
Az enyém: Filmes/sorozatos kibeszélők
Nos, lényegében maradni fogok a megadottnál, csak egy kis csavart viszek bele. Rangsorolás most sem lesz, mivel az egyes pontok más-más témát fognak feldolgozni.

Kedvenc fantasy film: Csontváros
Sokkal hamarabb láttam a filmet, mint hogy olvastam volna a könyvet. Elsőre annyira megtetszett, hogy többször is megnéztem, és őszintén, én mai napig oda vagyok ezért a filmért. Rettentően sajnálom, hogy nem került sor a folytatására, nekem minden téren elnyerte a tetszésemet. Szerintem sokkal, de sokkal jobb, mint a sorozat. 

 

Kedvenc sorozat: Riverdale
Nem is olyan régen találtam rá erre a sorozatra, és már az első résztől kezdve nagyon szeretem. Telis-tele van rejtéllyel, izgalommal, humorral és egy kis romantikával is meg van fűszerezve. A színészek szerintem zseniálisak, egyáltalán nincs olyan érzésem, hogy bárki más jobbal el tudná játszani az adott karaktert. 

 

Filmek, amiket már nagyon meg szeretnék nézni:
1. Az első, amire a legjobban kíváncsi vagyok, az a nemrég bemutatott The Matchmaker’s Playbook. Az előzetes egy ígéretes filmre utal, a színészek szerintem nagyszerűek és már alig várom, hogy megnézhessem.

 

2. Fák jú, Tanár úr 3.
Röviden és tömören: már nem is tudom, hogy hányszor végignéztem az előző részeket, de még mindig imádom és számomra megunhatatlan. Kíváncsian várom a folytatást.

 

3. Jurassic World 2.
Na, csak sikerült egy sci-fit is találnom. :D Őszintén, már kiskorom óta szeretem ezeket a filmeket, a Jurassic World pedig még jobb lett, szóval kíváncsi vagyok a második részre is.

 

Funny time, avagy Könyvmolyok élete
1. Amikor beszélsz valakinek egy könyvről, és ő azt mondja, hogy inkább megnézi a filmet, mint hogy olvasson:


2. Ne ítéld el a könyvet a film alapján. A könyv mindig jobb. Az esetek döntő többségében (szerintem mindig) igazak ezek az állítások. Gyakran azzal van a baj, ahogy a vászonra kerül, előfordul, hogy több lényeges jelenet kihagyásra kerül. Viszont ez még csak a kezdet…
Úgy gondolom, hogy a szereplők kiválasztása a legmegosztóbb. Nyilván, annak, aki nem olvasta a regényt teljesen mindegy, hogy éppen milyen a színe az adott karakter szemének. Na, de nekünk olvasóknak nem igazán. Mert ha a könyvben barna hajú volt a női főhős, akkor ne legyen már belőle szőke…


Tüskék és rózsák udvara film
El is érkeztünk a mai Top 5-ös lista utolsó pontjához, ami egy elég friss hírrel kapcsolatos lesz, és inkább kibeszélősre vettem.
Nem tudom, hogy hallottátok-e, de a Constantin Film megvette Sarah J. Maas Tüskék és rózsák udvara című könyvének a filmes jogait. Ezen a ponton elkezdhetnénk örülni meg minden, hiszen ha csak egy könyvet választhatnánk, ami megérdemli, hogy vászonra kerüljön, az a Tüskék és rózsák udvara.
VISZONT! Szerintem ez már ott el lett rontva, hogy film készül belőle. Valljuk be, egy ilyen hosszúságú, ilyen eseménydús regényt egyszerűen nem lehet belesűríteni egy másfél, esetleg két órás filmbe, úgy, hogy az tényleg visszaadja a könyvnek a varázsát. Ebből kifolyólag bizony ki fognak maradni jelenetek, és szerintem már itt elkezd borulni az egész. Arról már ne is beszéljünk, hogy a folytatások még terjedelmesebbek és akciódúsabbak…
Egy sorozatot simán el tudnék képzelni. Ott azért több a lehetőség, nem is kellene semmit kihagyni sem, mindenre lenne idő, de így…
Térjünk át a szereplőkre. Őszintén, én ettől félek a legjobban. A Constantin készítette a Shadowhunters című sorozatot is (Cassandra Clare Végzet ereklyéi című könyvsorozata alapján), és szerintem borzalmas lett. A színészektől kezdve, a vizuális effekteken keresztül egészen addig, hogy a sorozat egyáltalán nem hasonlít a könyvre. Igen, olyan szinten megváltoztatták.
Szóval mindent összefoglalva: én ennek így elsőre egyáltalán nem örülök. Aztán majd meglátjuk, lehet, hogy mégis kihoznak valami jót belőle. 

Nos, erre a hétre ennyi lett volna a Top 5-ös lista. Nektek melyek a kedvenc sci-fi/fantasy filmeitek/sorozataitok? És legfőképpen: mi a véleményetek a Tüskék és rózsák udvara filmmel kapcsolatban így elsőre?

Nézzetek be a többiekhez is, EBBBEN a molyos zónában gyűjtjük minden héten a bejegyzéseket.

Folytatás jövőhéten. Téma: Kedvenc tanár/mentor

Megjegyzések

  1. Youtube - Videoslots.cc | YouTube
    YouTube channel youtube.com channel youtube channel youtube channel youtube channel youtube to mp3 downloader youtube channel youtube channel youtube channel youtube channel youtube channel youtube channel youtube channel youtube channel youtube channel

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése