THAT'S WHAT HE SAID THURSDAY #9

 

A Chapter Break book blogon találtam a That’s What He Said nevezetű posztsorozatot, és annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem, bevezetem ezt az én blogomra is.
Szeretem összegyűjteni és visszaolvasgatni a kedvenc idézeteimet a kedvenc könyveimből és ez a sorozat pontosan ezzel is foglalkozik. Az egésznek az a lényege, hogy kiválasztunk egy férfi karaktert és tőle a legeslegkedvencebb megszólalásunkat mutatjuk be a bejegyzésben. Azt, hogy egy hónapban csak egy ilyet hozol vagy minden héten csütörtökön egyet, azt mindenki maga döntheti el. Én a második verziót tervezem, tehát minden héten egy.
A mai bejegyzésben egy nagyon különleges trilógia, és egy hasonlóan különleges karakter kerül a középpontba. Colleen Hoover Szívcsapás című sorozata kapta meg a főszerepet a mai napon, ezen is belül Will Cooper-től hozok néhány emlékezetes idézetet:

Ha ács lennék, készítenék neked egy ablakot a lelkemhez.
  De mindig zárva tartanám,
  hogy ha beakarsz kukucskálni rajta, semmi mást ne láss,
  mint a tükörképedet.
  Láthatnád, hogy a lelkem
  téged tükröz vissza.

Néha egy kis elismerés egy pillanat alatt eloszlatja a legnagyobb kétségeket is.

Megtudtam valamit a szívemről.
  Megszakadhat.
  Darabokra törhet.
  Megkeményedhet és jéggé fagyhat.
  Megállhat. Teljesen.
  Millió atomra hasadhat.
  Felrobbanhat.
  Elpusztulhat.
  Tudod, mikor kezdett el újra verni?
  Amikor kinyitottad a szemed.

/Fejléckép forrása: Pinterest/

Megjegyzések