THAT'S WHAT HE SAID THURSDAY #8

 

A Chapter Break book blogon találtam a That’s What He Said nevezetű posztsorozatot, és annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem, bevezetem ezt az én blogomra is.
Szeretem összegyűjteni és visszaolvasgatni a kedvenc idézeteimet a kedvenc könyveimből és ez a sorozat pontosan ezzel is foglalkozik. Az egésznek az a lényege, hogy kiválasztunk egy férfi karaktert és tőle a legeslegkedvencebb megszólalásunkat mutatjuk be a bejegyzésben.
Azt, hogy egy hónapban csak egy ilyet hozol vagy minden héten csütörtökön egyet, azt mindenki maga döntheti el. Én a második verziót tervezem, tehát minden héten egy.
A mai bejegyzés középpontjába egy régi kedvenc könyvem férfi főszereplőjét helyeztem, aki nem más, mint Garrick Taylor Cora Carmack Szakítópróba című könyvsorozatából:

Lehet, hogy ez egy probléma volt nálam, lehet, hogy csak a mániám, de tényleg gyűlöltem a hazugságot. Undorító dolognak tartottam, amely csak elfertőződik, mint egy seb, és úgy terjed, mint a betegség. A hazugság olyan bűn, amelyben nincsenek nyertesek, és a végén mindenkit megbánt.

Mindent megváltoztatott az életemben. Nem tudtam, milyen érzés egy ilyen életvidám ember mellett lenni, és ha csak a közelében voltam, máris boldogabbnak éreztem magam. Még sosem voltam olyan emberrel, aki ennyire lenyűgözött volna: az elmémet, a testemet és a lelkemet.

Ha veled vagyok, boldog vagyok.

/Fejlécképek forrása: Pinterest/

Megjegyzések