SPORTOS-ROMANTIKUS REGÉNYEK KEDVELŐI FIGYELEM!

KÖNYVPROFIL
Megjelenés ideje: 2017
Kiadó: Álomgyár
Oldalszám: 368
Kötéstípus: puhatáblás
Címkék: sport; jégkorong; romantikus; szerelem; erotikus
Fülszöveg:
A feltörekvő jégkorongos, Zack és a visszahúzódó Melanie, tökéletes álompárnak tűnnek. Ám a lány élete egy nap fenekestül felfordul, amikor hirtelen elveszít maga körül mindenkit, aki fontos volt számára. Beleértve Zacket is. A fiú egy profi szerződéssel a zsebében elutazik és ezzel darabokra töri a lány lelkét. Ekkor Melanie úgy dönt, hogy ő is maga mögött hagyja Kanadát, és egészen New Yorkig menekül.
A sors azonban úgy hozza, hogy évekkel később újra találkoznak, de az egymásra találás nem úgy sikerül, ahogy azt a lány megálmodta. Ehelyett egy titkokkal teli viszonyba bonyolódnak.
Vajon elég erős a kapcsolatuk, hogy túlélje a titkokat? Összeférhet a profi hokisok élete a szerelemmel? Te mire lennél képes, hogy megtartsd a szerelmedet?
P. C. Harris az Árnyoldal című sikerkönyv szerzőjének legújabb izgalmakban bővelkedő erotikus-romantikus kalandregénye garantált szórakozást nyújt a fordulatos történetek kedvelőinek.

 

Már régebb óta szemeztem P. C. Harris munkásságával, többször szembe is jött velem az Árnyoldal, de valahogy még idáig nem kerítettem sort a regényre, pedig a fülszöveg alapján jónak és érdekesnek tűnik. Amikor viszont megláttam az Újrajátszás borítóját és elolvastam a fülszövegét rögtön eldöntöttem, hogy ezt biztosan be fogom szerezni. Nagy hoki rajongó vagyok, úgyhogy ez csak még egy plusz pont volt, hogy ez a sport is szerepet kap benne. Így, amikor még csak ennyit tudtam róla ezt gondoltam: Romantika, jégkorong, egy igen jónak ígérkező történet és egy szép borító. Kell ennél több?

„Születésünktől fogva azon munkálkodunk, hogy megtudjuk, kik vagyunk. Ám ha trauma ér minket, csakis a túlélésre koncentrálunk. Gyakran darabokra hullunk és elrejtjük személyiségünk védtelen darabkáit, összeszedjük őket és gondosan elcsomagoljuk. Későbbi életünk során ezeket a darabokat keressük, és azt a személyt, aki segíthet megtalálni személyiségünk elveszett darabkáit.”
Vajon nekem ki segít majd megtalálni az én elveszett darabkáimat és kirakni a puzzle-t?

A történet egyik kulcsfontosságú karaktere Melanie (Mel), aki mint kiderült, ő maga is űzi a fentebb említett sportot. És itt meg is érkezett az első nagy meglepetés számomra, ugyanis nem sokszor találkozni olyan könyvvel, amelyben a női főszereplő is jégkorongozik. Eddig nekem csak egyhez volt szerencsém, viszont most az Újrajátszással ez a lista bővült, szóval már csak ezért is hálás vagyok neki.
Szóval, Melanie egy igazán csendes és visszahúzódó lány, viszont legjobb barátjának, Tim-nek képes megnyílni. Családi helyzete nem éppen egyszerű, egyik szülője komoly veszélyben van, a város lakói az utcán összesúgnak a hátuk mögött az utcán, valamint az iskolában is. A lány most végzős a helyi középiskolában és úgy látszik, hogy a jövője sínre került, mivel álmai egyetemére is felvételt nyert.
Zack Morrison Melanie ellentéte. De ahogy a mondás is tartja: Az ellentétek vonzzák egymást. És itt is elég komoly vonzalomról van szó, rendesen jelen van a kémia a két fiatal között. Viszont a kezdeti boldogságnak hamar vége szakad. Ez egy titokkal kezdődik, majd egy szörnyű hírrel folytatódik. Kettejük élete megváltozik. Gyökeresen.
Huzamosabb idő után – tizenkét év elteltével – viszont újra egy helyre sodorja őket a sors. Mindketten rengeteg változáson mentek keresztül. Újabb titkolózás kezdődik. De semmilyen titok nem maradhat leleplezetlenül. Vajon elég erős kettejük szerelme, hogy kibírja ezeket a megpróbáltatásokat?
A cselekmény egy nagy időintervallumot foglal magába, hiszen a regény elején a szereplők még tinédzserek, viszont utána arról olvashatunk, hogy több, mint egy évtizeddel később hogyan alakul az életük. Mindkettejükben mély nyomot hagyott az a bizonyos éjszaka, nem tudtak túllépni. Más és más helyekre kerültek, felnőttek, változtak.
Melanie egyetemet végzett és a diplomájával sikerült is elhelyezkednie, sikeres is lett a szakmájában. Azonban úgy alakul, hogy nem maradhat ott és vissza kell térnie szülővárosába. Szerencsére nem marad magára, a lakótársból vált barátja, Tiffany nagyon szívesen vele tart. Ezt a csaj nem lehet nem kedvelni. Feldobta az egész történetet, imádtam a beszólásait.

– (…) A szalonban nagy volt a hajtás, mindenki most akar új frizurát karácsonyra,hogy másnap megint ugyanolyan csúnyák legyenek, mint előtte.
– Hogy mondhatsz ilyet? – rázom meg a fejem. – Hiszen ők a vendégeid, tőlük kapod a fizetésed.
– A fizetés is csúnya.

Zack álma valóra vált, immár profi jégkorongjátékos. Az élete viszont nem teljes, még mindg gyötrik annak a bizonyos éjszakának az emlékei. Viszont szülőhazájában összefut egy titokzatos nővel, akit egyáltalán nem ismer fel. A lány viszont megismeri őt. És itt kezdődnek a bonyodalmak.
Melanievel nem tudtam mindig egyetérteni, ugyanis szerintem is már hamarabb, vagy ami még jobb, rögtön el kellett volna mondania az igazat. Nem helyeseltem a döntését, de valamilyen szinten őt is meg lehetett érteni. Rendkívül erős és érzelmes lány, akire alaposan rájárt a rúd mostanában, így nagyon szurkoltam, hogy végre legyen egy kis nyugodtság és boldogság is az életében.
Zack instant kedvencem lett. De kinek nem? Sportos, hokizik, izmos, de van egy érzékenyebb oldala is, ami miatt alaposan olvadoznak az olvasók. Bár a vége felé egy kirohanását egy kicsit sokalltam, szerintem nem jól reagált a dologra, viszont a kibéküléses rész az abszolút kedvencem.
Számomra az utolsó fejezet tette fel az i-re a pontot. Az egészet nagyon szerettem, rettentően sok érzelmet váltott ki belőlem, volt, hogy elképesztően boldog voltam, vagy éppen szomorú, izgatott, csalódott, de az utolsó néhány oldal viszont mindent vitt. Ez a legeslegkedvencebb részem. ♥ Jó volt így együtt az egész csapat, nagyon szeretem ezt a részt. Remélem, hogy egyszer a többi karakter is kap saját kötetet, kíváncsi lennék Zack csapattársainak (Mark történetére nagyon kíváncsi lennék), Tiffanynak és Dwayne fiainak jövőjére is. Szerintem sok lehetőség van bennünk.
A könyv utolsó részeiben egy hatalmas nagy fordulat jött a képbe, amire egyáltalán nem lehetett számítani, engem rendesen meglepett. Mondjuk így, visszagondolva, lehettek kis jelei ennek, de én abszolút nem számítottam rá. Szóval igen, engem sikerült ezzel nagyon meglepni.
Mindent egybevéve szerintem az írónő egy nagyszerű regényt alkotott, nekem nagyon tetszett. Szórakoztató, izgalmas, van miért és kiért izgulni, romantikus és humoros. Én mondjuk úgy olvastam volna még tovább. Viszont annak örültem, hogy a végére rendeződtek a dolgok és végre boldognak láthattam őket. Maga a történet nagyszerűen volt felépítve, különösen jó volt, hogy két szemszögből követhettük végig a történéseket. Engem teljesen megvett magának. Biztosan követni fogom P. C. Harris munkásságát és alig várom, hogy még többet olvashassak tőle.

RÖVID ÖSSZEFOGLALÁS
Borító: Illik a könyvhöz, szerintem szép.
Kedvenc karakter(ek): Melanie, Zack, Mark, Tiff
Nem szimpatikus karakter(ek): Raisa. Csak őt tudom idesorolni. A könyv elején sem volt szimpatikus (de még mennyire nem), aztán ezt csak tovább fokozta.
Ajánlom? Romantikus, sportos-romantikus regények kedvelőinek kötelező darab, a többiek pedig adjanak neki egy esélyt. Higgyétek el, megéri.
Kedvenc idézetek:

– Nem adod fel, igaz? – sóhajtok.
– Bizony nem, picinyem. Amit akarok, azt meg is kapom. A hokisok a legkitartóbbak, nem tudtad?
Nagyot sóhajtok.
– És valószínű, hogy a legönteltebbek, a legbunkóbbak, a legarrogánsabbak, a leg…
– Leghelyesebbek? Legszexisebbek?
Na jó, ezzel nem tudok vitába szállni.
– Szóval most, hogy megbeszéltük, mennyire jóképű vagyok, kérdeznék még valamit – mondja.
– A válaszom bizonyára nem lesz. De ha gondolod, tedd fel nyugodtan a kérdésed, hátha addigra meggondolom magam.

– (…) Tetszik, mikor ilyen villámokat szór a kis huncut szemed. És azt tudtad, hogy mozog az orrcimpád, amikor mérges vagy? Na jó, ez nem szexi, de aranyos.
– Ah! Fejezd már be, vagy hozzád vágom a cipőmet!
– Az agresszív oldalad is tetszik.

– (…) Viszont, ha máskor is szükséged van egy izmos mellkasra, amin kisírhatod magad, csak szólj.
– Te soha nem javulsz meg – bokszolok bele a vállába.
– Hiszen te mondtad nem is olyan rég, hogy kedvelsz.
– Biztosan tévedtem, vagy nyelvbotlás volt.

– Mi a baj? – hallom Tim hangját mögöttem, ahogy a mosogató fölé hajolok.
– Semmi.
(…)
– Ez a nők tipikus válasza, ami szabad fordításban azt jelenti: kapd be!

– Képzeljük azt, hogy te vagy a nagy és félelmetes viking, aki hajó helyett most Range Roverrel közlekedik, és azzal csábít el tisztességes nőket.
– És te lennél a tisztességes nő? – húzom fel a szemöldökömet.
– Hát nem is a viking…

Értékelés:

 

Megjegyzések