RAPID BOOK TAG

 
Még egy book tag time. :)
Itt is köszönöm szépen a HaBár, a könyves kocsma bloggerinájának, Rétának a kihívást. Az ő válaszait IDE kattintva tekinthetitek meg.
Az én kihívottam Kamilla (Könyves boldogság). Van kedved kitölteni? :)
A Rapid book tag lényege – mint ahogy az már a nevében is benne van –, hogy a megadott kérdésekre minél gyorsabban, gondolkodás nélkül válaszoljunk.
Jöjjenek is az én válaszaim.

1. Puha vagy keménytáblás könyv?
Puha. Szeretem a keménytáblásakat is, mert kifejezetten szépek és jól is mutatnak, de nekem valahogy olvasni sokkal jobb a puhatáblásakat. Jobban kézre esnek, nekem kényelmesebb.

2. Online vagy könyvesbolti vásárlás?
Online. Könyvesboltban csak akkor szoktam vásárolni, ha egy vásárlás esetén útba is esik, vagy van valami jó kis kupon, esetleg a törzsvásárlói kártyával lentebb lehet faragni az árából. Szóval igen, én leggyakrabban online veszem meg a könyveket.

3. Trilógiák vagy Sorozatok?
Sorozatok. És fogalmam sincs, hogy miért. :D Egyetlen bajom van a trilógiákkal és a sorozatokkal: a függővégek.

4. Hősök vagy Rosszfiúk?
Hmm…
Nehéz kérdés…
És nem is tudok itt dönteni. :D Jöhet mindkettő.

5. Melyik az az egy könyv, amit mindenkivel elolvastatnál?
Hát, nem tudom, hogy mindenkinek tetszene is, de én itt B. N. Toler Lélekvesztők című művére szavazok. Ez a könyv megsirat. Mosolyt csal az arcodra. Összetör. Majd reményt ad. Nagyon gyönyörű, de mégis szívszorító regény. Tuti tipp azoknak, akik tervezik, hogy elolvassák: készítsetek elő zsebkendőt. Szükségetek lesz rá.

6. Ajánlj egy alulértékelt könyvet.
Nicole Williams: Crash – Zuhanás. Amikor megláttam, hogy csak 78%-a van Molyon, rendesen ledöbbentem. Jó, nem egy világmegváltó regény, nem is akar az lenni, nyilván vannak hibái, de azért ennyire nem volt rossz… Nekem kifejezetten tetszett. Kikapcsolódásnak teljesen jó.

7. Melyik volt az utolsó könyv, amit befejeztél?
Erin Watt: Broken Prince – Megtört herceg. Sose beszéltem még ennyit és még soha nem említettem ennyiszer egy regényt, szóval ez jelent valamit. Én nagyon imádom. ♥

8. Melyik volt az utolsó könyv, amit megvettél?
Jennifer L. Armentrouttól a White Hot Kiss – Perzselő csókot és Erin Wattól a Broken Prince – Megtört herceget rendeltem meg utoljára. Azt, hogy melyik került utoljára a csomag és így melyik lett az utolsó nem tudom.

9. Mi volt a legfurcsább dolog, amit valaha használtál könyvjelzőnek?
Én mindig könyvjelzőt használok, úgyhogy még nem volt olyan, hogy valami furcsa dolog vette volna át a helyét.

10. Használt könyvek: Igen vagy nem?
Jöhetnek. Attól még ők is könyvek. Semmi bajom nincs velük. Nyilván ne hulljon szét, ha a kezembe veszem, meg ne legyen leöntve/elszakadva.

11. Karakterek vagy cselekmény?
Nekem kell mindkettő. :D Hiába jók a karakterek, ha a cselekmény lapos, és hiába jó a cselekmény, ha a szereplők kiállhatatlanok.

12. Hosszú vagy rövid könyvek?
Én jobban szeretem a hosszabb, terjedelmesebb könyveket. Persze úgy, hogy a cselekmény nincs túlnyújtva, mert amúgy semmi értelme. Inkább akkor legyen rövid, de az jó.

13. Hosszú vagy rövid fejezetek?
Igazán nem számít. Bár, ha belegondolok, akkor igen, ha még késő éjjel is olvasok, és még nem értem a végére, de mikor igen, akkor a már jól megszokott mondat jön: „Csak még egy fejezetet.”. Mind tudjuk, hogy nem annyi lesz. :D
Másnap pedig:

14. Nevezd meg az első három könyvet, ami eszedbe jut.
Erin Watt: Broken Prince – Megtört herceg Már megint. Nagyon imádom.♥
Erin Watt: Twisted Palace Ez azért, mert most olvasom.
Sarah J. Maas: Queen of Shadows – Árnyak királynője Ennek nagyon várom a folytatását.

15. Mik azok a könyvek, amik megnevetettnek vagy megsiratnak?
B. N. Toler fentebb említett regényét nagyon megsirattam, S. D. Hendrickson My Lucky Days (♥) című alkotását pedig megkönnyeztem. Tara Sivec, Leiner Laura, Kylie Scott és Elle Kennedy nálam a garantált mosolycsalogatós.

16. A mi világunk vagy kitalált világok?
Nem válogatok, jöhet bármi. Szeretek új világokban játszódó történeteket is megismerni, valahogy mindig le tudnak nyűgözni, de azok, amelyek ebben játszódnak ugyanúgy a kedvenceim.

17. Ítélsz könyvet borító alapján?
Nem ítélek, de amikor nézelődök és könyveket választok, akkor simán befolyásol.  

Megjegyzések