HOGYAN VÁLASZTOM A KÖNYVEIMET? BOOK TAG

 
Book tag time. :)
Még egyszer köszönöm szépen a kihívást Beatrice8-nak, a Molybirodalom bloggerinájának. Nagyon jó kis book tag, élveztem a kitöltéstét.
Az én kihívottam @Nikiii1023. Ha van kedved tölts ki te is. :)
De persze ettől függetlenül bárki, akinek megtetszett kitöltheti. Ha megcsináljátok, linkeljétek be nekem, kíváncsi vagyok a ti válaszaitokra is.
Most pedig jöjjenek a kérdések és a válaszaim.

1. Találj egy könyvet kék borítóval a könyvespolcodon. Mi késztetett arra, hogy ezt a könyvet válaszd?
Erin Watt: Broken Prince – Megtört herceg ♥♥
Számomra az év egyik legeslegjobb olvasmánya, szavak nincsenek rá, mennyire imádom, és hogy mennyire kiakadtam a függővégtől. :D Bővebb ömlengésem erről és a Papír hercegnőről: itt és itt.

2. Gondolj egy könyvre, amiről nem hitted volna, hogy tetszeni fog, mégis tetszett.
Leiner Laura: Bexi sorozat
Bizony, ide ezt hozom.
Az úgy történt, hogy nagyon nagy Szent Johanna lázban égtem, és valahogy úgy gondoltam, hogy ezt számára nem fogja felülmúlni Beka története és nem is kezdtem neki azonnal. Ha jól emlékszem, én még csak akkor vettem rá magam, hogy elkezdjem, amikor a harmadik kötet – az Illuzió – megjelent. Már akkor is azt gondoltam, hogy hibát követtem el, hogy ennyit halogattam, ugyanis rettentően szerettem és még most is hatalmas kedvencem a Bexi-sorozat. #márker♥

3. Állj a könyvespolcod elé és csukott szemmel válassz egy könyvet. Hogyan hallottál erről a könyvről?
Az a baj, hogy úgy nagyjából tudom, hogy mi hol van, de azért na…
Sarah J. Maas: Queen of Shadows – Árnyak királynője
Sarah J. Maas Üvegtrón című sorozatáról úgy hallottam, hogy majdnem mindenhol erről írtak/beszéltek, utánanéztem, elolvastam a fülszöveget, (nagyon, de nagyon) kíváncsi lettem rá, így beszereztem az első részt, ami instant kedvenc lett. Utána egyből be is szereztem a folytatásokat. Azóta imádom.

4. Válassz egy könyvet, amit valaki ajánlott neked. Mit gondoltál róla?
Jennifer L. Armentrout: Luxen sorozat
Mit gondoltam róla? Azt, hogy hamarabb is olvashattam volna. :D Nagyszerű könyvsorozat, miután befejeztem megértettem, hogy miért is van ilyen sok rajongója a könyveknek és az írónőnek is.

5. Válassz egy könyvet, amit booktube/bookstagram/könyves blogokon keresztül ismertél meg. Elérte az elvárásokat?
Sarah J. Maas: A Court of Thorns and Roses – Tüskék és rózsák udvara
Elérte az elvárásokat? Ó, sokkal többet elért. A folytatások pedig még ennél is többet. ♥

6. Találj egy könyvet a könyvespolcodon, aminek egyszavas címe van. Mi vonzott ehhez a könyvhöz?
Cambria Hebert: #Nerd
A Royal család mellett számomra ez az év egyik legmeghatározóbb olvasási élménye. Hihetetlenül élvezem a Hahtag sorozat összes kötetét.

7. Milyen könyvet fedeztél fel filmen/sorozaton keresztül?
Cassandra Clare: City of Bones – Csontváros
Először a filmet láttam és teljesen lenyűgözött. Csak a film után olvastam el a könyvet. Őszintén, ez az egyetlen, ahol a regényt és a filmet is nagyon szeretem.

8. Gondolj az egyik örökös kedvenc könyvedre (könyveidre), mikor olvastad és miért választottad?
Leiner Laura: Szent Johanna Gimi
Hű, hát már évekkel ezelőtt volt, amikor először a kezeimbe vettem a Kezdetet. A könyvtárból kölcsönöztem ki egyesével az összes részét a sorozatnak, az utolsó két résznél már mondta a könyvtáros hölgy, hogy miért nem kölcsönzöm ki őket együtt. Egy nap alatt mindig elolvastam az adott részt, másnap pedig indultam is a könyvtárba.
Hogy miért választottam? Nem is tudom, nézelődtünk, elolvastam több fülszöveget is, de valahogy nem fogtak meg, aztán megtaláltam a Szent Johanna Gimi elő részét, ami azonnal felkeltette az érdeklődésemet. És ettől kezdve nem volt megállás.

Megjegyzések