📚 TOP 5 WEDNESDAY #8 - TOP 5 BOOKS OF 2017 - 2017 TOP 5 KÖNYVE 📚

 
Elérkeztünk a decemberi harmadik és egyben legkegyetlenebb Top 5 Szerdájához. Hogy miért állítom ezt?
Ezért:

Mai téma: Top 5 Books of 2017 / 2017 Top 5 Könyve
– I know most people have a longer list than this, or post theirs at different times but if you want to make a list of your absolute faves of the year, now is the time! / Tudom, hogy a legtöbb embernek hosszabb listája van, vagy máskor akarják ezt posztolni, de ha szeretnél listát készíteni az idei év abszolút kedvenc könyveiről, itt az idő!

Az, hogy hosszabb listám van, enyhe kifejezés. Eddig 64 könyvet sikerült elolvasnom és rettentően nehéz csupán ötöt kiválasztani ezek közül, de legyen, kihívás elfogadva. ;)
Viszont ez még nem a végleges lista, ugyanis még van olyan könyv, amit még ebben az évben tervezek elolvasni, és még ez a sorrend változhat. Sok minden történhet még másfél hét alatt.
December utolsó napjára/január elejére tervezek egy olyan bejegyzést, amelyben összesítem az eddigi olvasásaimat és a kedvenceimet is felsorolom, de az már egy kicsivel hosszabb, bővebb felsorolás lesz.
De addig is, ezek voltak eddig az abszolút kedvenceim (az öt könyv kiválasztásánál már csak a sorrendbe rakás volt nehezebb):

#5 Sarah MacLean: Nine Rules to Break When Romancing a Rake – A csábítás kilenc szabálya
Eddig egyáltalán nem olvastam történelmi romantikus regényeket, valamiért annyira nem keltették fel a figyelmemet. Azonban felfigyeltem a Könyvmolyképző Kiadó által megjelentetett A csábítás kilenc szabályára és a fülszöveg alapján jónak tűnt, így úgy döntöttem, hogy adok neki egy esélyt és majd meglátom mi sül ki belőle. Nos, jelentem: új kedvenc műfajt és sorozatot avattam Sarah MacLean ezen alkotásának elolvasása után.
Minden jóság megvan benne: humor, romantika, egy olyan női karakter, akivel nagyon egyszerűen és gyorsan azonosulni lehet, egy olyan ikerpár, akik egyből a könyves álompasi lista élére ugranak és az 1800-as évek Angliája. Kell ennél több?
Bővebb értékelés ITT.


#4 Sarah J. Maas: Queen of Shadows – Árnyak királynője
Ebben az évben eléggé ráálltam az Üvegtrónra, még csak most kerítettem sort rá, de instant kedvencem lett. Ha lehetett volna, akkor az összes részét ide sorolom, ugyanis mindegyiket imádom és nagyon, de nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra. Az Árnyak királynője engem teljesen lenyűgözött, izgalmas, fordulatos, kiszámíthatatlan. 

 

#3 Leiner Laura: Ég veled
Még egy zseniális alkotás Leiner Laurától. Nagyon kíváncsi voltam rá, számomra a megjelenés előtt az Ég veled olyan rejtélyes volt. Aztán elkezdtem olvasni…
Meg merem kockáztatni, hogy ez eddig a legjobban kidolgozott regény az írónő alkotásai között. A szereplők most is rendkívül jók, a verseny is jól ki lett találva, a feladatok jól vannak összerakva, röviden: imádom. ♥ Bővebb értékelés később várható, de addig is: ha szeretitek Laura könyveit, akkor ez is elnyeri majd a tetszéseteket.

 

#2 Erin Watt: Paper Princess – Papír hercegnő
Ezek a Royal fiúk tönkretesznek…
Nos, engem inkább a függővégek tesznek tönkre.
Az úgy történt, hogy olvastam a Papír hercegnőt, kb. a felénél járhattam és úgy döntöttem, hogy most nekem meg kell rendelnem a folytatást. És milyen jól döntöttem. Tudtam én, hogy kelleni fog. Romantikarajongóknak egyértelműen ajánlom, szerintem hatalmas kedvenc lesz azoknak, akik szeretik az ilyen témájú könyveket. Nagyon addiktív a sorozat, durva függővéggel, határozott és erős főszereplő, egy igazán mozgalmas cselekmény, és hát persze az elmaradhatatlan könyves pasik, akik levesznek a lábadról. Egyszerűen imádom. ♥
Bővebb értékelés ITT

 

#1 Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury
Nem hiszem, hogy olyan meglepő lenne a tény, hogy ez a könyv foglalja el az első helyet a listán.
A Tüskék és rózsák udvara után sok kérdés maradt megválaszolatlanul és úgy döntöttem, hogy nem várom meg a magyar fordítást és megrendeltem angolul (nem sokkal ezután kellett az A Court of Wings and Ruin is). Leginkább az érdekelt, hogy miért utálja mindenki Tamlint és isteníti Rhyst. Az első kötetben nekem olyan rejtélyes volt, de mégis Tamlint kedveltem jobban (????????????????). És aztán végre megérkezett az ACOMAF és úristen… Oké, mindent értettem, minden tiszta lett, lett egy halom új kedvenc szereplőm. A második kötet jócskán felülmúlta az elsőt, a harmadik pedig ezt csak fokozta. Nagyszerű az egész sorozat, bátran ajánlom mindenkinek.

 

 

 

 

 

 

Nektek melyek eddig a top kedvenceitek?

A többi Top 5 Szerdás bloggerhez is érdemes benézni, mindenkinek nagyon más és egyedi a bejegyzése (a posztokat EBBEN a zónában gyűjtjük). Ha van kedvetek ti is csatlakozhattok. :)

Folytatás jövőhéten. Téma: 2018 Kívánságlista
                                                          
                                                           /Képek forrása: Pinterest, Leiner Laura, truthwitch.tumblr.com/ 

Megjegyzések