Julia Lewis Thomson: Többek által 5+1 kedvenc idézet



Ez a regény nagyon nagy nyomott hagyott bennem. Gyönyörű írásmód, gyönyörű és egyben szívszaggató történet és remek karakterek jellemzik. Az sorok között nem egy jobbnál jobb felszólalás vagy gondolat fedezhető fel, amelyet gyakran fognak még idézgetni az emberek. Ezek közül én most összeszedtem a számomra legkedvesebb 5+1 idézetet a Többek általból.

„-Szevasz Anna! Hát te még élsz? – köszöntött Maxim két cuppanóssal az arcomon. – Megcsókolhatlak? – szemtelenkedett.

-Maxim! Hol a jó modorod?

-Volt neki valaha? – dörmögte Fecó.”



„Ő volt az első, aki képes volt rá, hogy elhitesse velem, érdemes felkelnem reggelente.”



„– Mit kértek? Ezt a kört én állom.
– Akkor én valami nagyon spécit és drágát…
– Kuss, Maxim! Azt kapsz, amit hozok! „



„Szeretlek, és veled akarom elkezdeni a nagybetűs életet.”



„Szeretném, ha mernél álmodni, és végre elindulnál a megvalósításuk felé.”

+1 „Csak az nem megy, amit nem akarsz. Bármi lehetséges.”

Ezeken kívül még rengeteg jó pillanattal van tele a könyv, ami miatt csak még jobban megéri elolvasni. Ez a hat idézet csak egy kis ízelítő a kedvenceimből, őszintén nehéz is volt közülük választani. Az elolvasás után készítettem ezt a képet, és hát igen, lett egy pár kiemelt kedvenc.

Megjegyzések