2017-es megjelenések, avagy ezeket várom a legjobban #part1


2016-ban rengeteg remek regényt ismerhettünk meg. A kiadók most sem restek, már hetekkel elkezdték bombázni az olvasókat a jövő évi megjelenésekkel. Hát igen, a pénztárcánk 2017-ben is sokszor lesz üres a könyvvásárlások miatt és még csak el sem kezdődött! Ebben a posztban összeszedtem nektek azokat a magyar nyelvű regényeket, amelyek felkeltették az érdeklődésemet. Ti melyiket várjátok a legjobban?
 
Leisa Rayven: Hazug Rómeó
Eredeti cím: Bad Romeo
Sorozat: Starcrossed 1.
Kiadó: Libri
Megjelenés várható időpontja: 2017. április 1.
Oldalak száma: ??
Fülszöveg: 
Amikor Cassie és Ethan a színművészetin találkoznak, a levegő is felforr körülöttük.
Cassie igazi jó kislány, nehezen találja a helyét a folyton bulizó művészdiákok közt.
Ethan ezzel szemben vérbeli rosszfiú, vad, tüzes, félelmetes és mégis érzékeny.
Akár a Romeo és Júlia amiben címszerepet kapnak Cassie és Ethan szerelme is mintha a csillagokban lett volna megírva amíg Ethan össze nem törte Cassie szívét, mindörökre eljátszva a bizalmát.
Valami rejtélyes okból, olyan rád nézni, mint megtalálni valami értékeset, amiről nem is tudtam, hogy elvesztettem.
Évek múlva a szívtipró visszatér, hogy ismét felforgassa a lány életét érintésről érintésre. Fokozatosan újraélik titkos diákszerelmük minden felemelő és pusztító pillanatát, mígnem rájönnek, hogy a csillagokban írt szerelemnek nem kell tragédiával végződnie.
„Szerelmes vagyok Leisa Rayven történeteibe.” Colleen Hoover, a Reménytelen és a Szívcsapás sorozatok írónője
Miért? Már régebben is szemezgettem ezzel a regénnyel, azonban mikor megláttam, hogy magyarul is megjelenik, úgy döntöttem, hogy megvárom, bár még elég sokára fog itthon a boltok polcaira kerülni. Az eredeti borítókba beleszerettem (Miért? Miért nem hagyták meg azt??), annyira gyönyörűek, ezek után pedig a fülszövege is felkeltette a figyelmemet, így már repült is a kívánságlistámra.

LAURELIN PAIGE: ELSŐ ÉRINTÉS
Eredeti cím: First Touch
Sorozat: First and Last 1.
Kiadó: Libri
Megjelenés várható időpontja: 2017. március 14.
Oldalak száma: ??
Fülszöveg: 
AZ ​​IGAZSÁG MEGSZÁLLOTTJA. A VÁGY RABJA.
Emily Wayborn csinos és sikeres szinkronszínész, aki kicsapongó múltját maga mögött hagyva kezd új életet. Vége azoknak az éveknek, amikor luxus eszkortlányként gazdag és perverz férfiak kívánságát leste. Ám amikor kétségbeesett üzenetet kap egykori barátnőjétől, egyre mélyebbre hatol a sötétségbe, amelyből egyszer már kiszabadult
Lenyűgözött, elbűvölt, bárhová követtem volna, de Amber bajba került, és szüksége volt a segítségemre.
Emily elhatározza, hogy felkutatja eltűnt barátnőjét, a nyomok pedig Reeve Sallishez, a jóképű, ám veszedelmes szállodatulajdonoshoz vezetik, aki nőfaló, perverz, és alvilági módszereiről híres.
Lassan, apránként, kétség sem férhet hozzá, hogy Reeve lesz a végzetem.
Hogy megtalálja Ambert, Emily kénytelen felkínálni a testét, így próbálja kifürkészni a férfi titkait és a barátnője nyomára lelni. Ám ahogy egyre jobban belebonyolódik a viszonyba, ellenállhatatlan vonzalmat érez Reeve perverziói iránt, miközben sejti, hogy a vesztébe rohan
Laurelin Paige új sorozata még forróbb, érzékibb és veszedelmesebb, mint a világszerte sikerlistás Fixed- regények.
Miért? Laurelin Paige előző sorozatát (Fixed) nagyon megszerettem, így izgatottan várom, hogy ezt a sorozatnyitó kötetet is olvashassam.

BRITTAINY C. CHERRY: TŰZESŐ
Eredeti cím: The Fire Between High&Lo
Sorozat: Az vagy nekem 2.
Kiadó: Libri
Megjelenés várható időpontja: 2017. március 14.
Oldalak száma: 424 oldal
Fülszöveg: 
Lángolt a lelke, és megperzselt mindenkit, aki túl közel került hozzá.
Volt egyszer egy fiú, Logan. Szerettem, pedig mindenben az ellentétem volt. Én táncoltam, ő mozdulatlanul állt. Ő mindig csendben volt, nekem szünet nélkül járt a szám. Neki meg kellett harcolnia minden egyes mosolyért, én azt sem tudtam, mi fán terem a komorság. És amikor megláttam a benne lakozó tüzet, már nem tudtam elfordulni tőle
A hamuból új életre keltek, majd megint hamuvá égtek.
Úgy tűnt, nem illünk egymáshoz, mégis együtt voltunk az igaziak. Aztán egy elsietett döntés nyomán elveszítettem. Ez a döntés megváltoztatta az életünket. De néhány levegővétel, néhány elsuttogott hang, néhány pillanat erejéig ő is szeretett engem, szívből, igazán.
Logan és Alyssa története egy elátkozott szerelem torokszorító leírása. Brittainy C. Cherry Az vagy nekem sorozata már milliók szívéhez talált utat. Engedd be te is!
Miért? Brittainy C. Cherry írását nagyon megszerettem a Lebegés című műve által. Gyönyörű, szívszorító történet, ami még annál is gyönyörűbben megírva. Emiatt elképesztően örülök neki, hogy a kiadó folytatja a sorozatot. Már nagyon várom, hogy Logan és Alyssa története is megjelenjen.

SOPHIE JACKSON: EGY LÉPÉS FELÉD
Eredeti cím: A Measure of Love
Sorozat: Egy font hús 3.
Kiadó: Libri
Megjelenés várható időpontja: 2017. április 1.
Oldalak száma: ??
Fülszöveg: 
Riley Moore váratlan hívást kap; édesapja súlyos állapotban kórházba került. A börtönviselt nehézfiú öt év után mindent hátrahagyva hazautazik, hogy helyrehozza a kapcsolatát a családjával. Eközben felejteni próbál, hiszen a hosszú börtönéveket egy lányról álmodozva volt képes túlélni, aki egykor a világot jelentette neki, és aki soha nem lehet már az övé
Lexie Pierce sok fájdalmon ment keresztül, de megvalósította az álmait. Sikeres üzletasszony lett, aki tudja, mit akar, de Riley felbukkanásával ismét fellángol az egykori szenvedély. Azonban a lány tartozik egy vallomással a srácnak, mielőtt kiderítenék, vajon képesek-e újra bízni egymásban
Miért? Sophie Jackson-tól nemrég fejeztem be a sorozat első részét, amit nagyon imádtam, hatalmas kedvencem lett. Az Egy font hús egy nagyszerűen megírt, mélységekkel teli történet, így alig várom, hogy sort keríthessek a másodikra, majd áprilisban a harmadikra. Plusz pont az Egy lépés felédnek, hogy Riley lesz a középpontban, akit nagyon megkedveltem.

Folytatás hamarosan... :)

Megjegyzések