SOCIAL MEDIA BOOKTAG



Ma egy BookTag-et hoztam, ami az oldalon a legelső lesz. Nagyon szépen köszönöm a kihívást Kamillának (Könyveim Minden Mennyiségben). Az én kihívottam az Olvasó Körút bloggerinája, @Gorkie. Ha van kedved készítsd el te is ezt a BookTag-et. :)
 
TWITTER: EGY RÖVID KÖNYV, AMIT IMÁDTÁL
Colleen Hoover: Helló, Hamupipőke! Imádtam a Hopelesst, így nagyon kíváncsian vártam ezt a kis szösszenetet. Teljesen elvarázsolt! ♥

FACEBOOK: EGY KÖNYV, AMI NEM ÉRDEMLI MEG A NAGY HYPE-OT, AMI KÖRÜL VESZI
Ez egy nehéz kérdés, hiszen minden könyv megérdemli, hogy népszerű legyen, hogy sok rajongója/olvasója legyen. Ízlések és pofonok, mindenki mást és mást szeret és ez pontosan így van jól, nem szeretheti mindenki ugyanazt. Ezért is erre a posztra nem választok egy könyvet sem.

TUMBLR: EGY KÖNYV, AMIT AZELŐTT OLVASTÁL, HOGY NÉPSZERŰVÉ VÁLT
Hát, ilyet nehéz mondani, ezért egy olyanra esett a választásom, amelynek még nem jelent meg a magyar fordítása, ezért még itthon nem annyira népszerű. Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury


MY-SPACE: EGY KÖNYV, AMIT NEM TERVEZEL ELOLVASNI
Stephenie Meyer: Alkonyat. Nem tudom miért, egyszerűen nem érdekel annyira, nem is nagyon tervezem az elolvasását.

YOUTUBE: EGY KÖNYV, AMIT SZERETNÉL FILMKÉNT/TV SHOW-KÉNT LÁTNI
Bár nem szeretem az ilyeneket, mert nekem eddig nem sok pozitív tapasztalatom volt vele, de kíváncsi lennék, hogyan festene filmként/sorozatként Michelle Hodkin Mara Dyer eszmélése című sorozata.

INSTAGRAM: EGY KÖNYV, AMIT A GYÖNYÖRŰ BORÍTÓJA MIATT OLVASTÁL
Susan Ee: Angelfall – Angyalok bukása
Először a gyönyörű borítója fogott meg, majd a történet. 

GOODREADS: EGY KÖNYV, AMIT MINDENKINEK AJÁNLASZ
Újabb Sarah J. Maas alkotás, csak ezúttal az Üvegtrón sorozatát emelném ki ennél a résznél. Izgalmas, humoros, szórakoztató, romantikus, pörgős, és még sorolhatnám. 

SKYPE: EGY KÖNYV OLYAN KARAKTEREKKEL, AKIKKEL BESZÉLNI SZERETNÉL AHELYETT, HOGY MINDIG CSAK OLVASNÁL RÓLUK
Leiner Laura: Bexi sorozat. Ki ne szeretne egy jót beszélgetni Nagy Márkkal, Bekával, Aszádékkal, Körtével és úgy majdnem mindenkivel ebből a sorozatból? Gondolom azt nem kell mondani, hogy kivel nem társalognék szívesen. :D

WEHEARTIT: EGY KÖNYV, AMI ÉRZELMI JELENTŐSÉGGEL BÍR NÁLAD
Leiner Laura Szent Johanna Gimi sorozata. Ezek a könyvek szerettették meg velem az olvasást és azóta is számtalan alkalommal olvastam újra. Mindig mosoly tud csalni az arcomra. Imádom. ♥

/képek forrása: WeHeartIt/

Megjegyzések