EGY SZÍVSZAGGATÓ TÖRTÉNET, AMELYET NEM ÉRDEMES KIHAGYNI


"Olyan, mintha a szívem hivatalosan is millió apró fájdalmas darabra robbant volna." Hát igen, nekem is voltak hasonló érzéseim az olvasás közben.
 
KÖNYVPROFIL
Megjelenés ideje: 2015
Eredeti megjelenés éve: 2015
Eredeti cím: Where One Goes
Kiadó: WOW Kiadó
Oldalak száma: 320
Fordító: Dudás Éva
Fülszöveg: Hat ​évvel ezelőtt egy tragikus baleset megváltoztatta az életem. Örökre.
Charlotte a nevem, de általában Charnak hívnak. És van egy különleges képességem: tudok a holtakkal beszélni.
Látom azokat a lelkeket, akik nem tudnak átkelni, mert valamilyen elvarratlan szál még itt tartja őket. Fáradhatatlanul segítettem nekik, de ennek az volt az ára, hogy feladtam a saját életem. Végül pénz, otthon és remény nélkül már csak egy megoldást találtam.
De abban a pillanatban, ahogy a halálba ugrottam volna, Ike McDermott megmentett. Ez a jóképű katona megmosolyogtat és felvidít mindenkit. Kedves és gyengéd.
És nem él.
Megállapodást kötöttünk. Segít nekem otthont és munkát találni, ha én is segítek neki. Az ő lezáratlan ügye az ikertestvére. George szétesett Ike halála óta, aki addig nem bír békében átkelni, amíg a bátyja élete egyenesbe nem kerül.
Amikor beleegyeztem az alkuba, fogalmam sem volt, hogy bele fogok szeretni mindkettejükbe. Márpedig azzal, ha megmentem George-ot, el kell engednem Ike-ot.
De hogyan mondhatnék le a szívem feléről?

 

Charlotte Arces helyzete nem éppen mondható hétköznapinak. Hat évvel ezelőtt egy borzalmas balesetben elvesztette a bátyját és ettől kezdve képes látni a halottakat és beszélni velük. Pont emiatt volt kénytelen feladni az akkori életét és elhagyni az otthonát. Ettől kezdve Charlotte szüntelenül segít a lelkeknek, akiket valamilyen elvarratlan szál nem enged el. Egy napon azonban mélypontra jut, de Ike McDermott megmenti.
Jaj, Ike! A tökéletes álompasi. ♥ Segítőkész, védelmező, humoros és még sorolhatnám. Ike katona és egy szörnyű balesetben elhunyt, azonban nem tud átkelni, mert van egy lezáratlan ügye. George, az ikertestvére.
George McDermott. A regény másik fénypontja. Tipikusan rosszfiús, eleinte bunkó, de neki is hatalmas szíve van. Nem tudja feldolgozni a testvére elvesztését, ezért drogokba és italba folytja bánatát. Ám az ő élete is 180 fokos fordulatot vesz, amikor Charlotte megérkezik a virginiai Warm Springbe.
Azonban nem szabad elfeledkezni a történet mellékszereplőiről sem. Cameron volt az, aki csupán csak pár jelenet erejéig tűnt fel a színen, viszont addig én megállás nélkül mosolyogtam. Komolyan, a srác nagyon jól ki lett találva. Feldobta az egész könyvet, imádtam az összes megszólalását. Csak, hogy egy példát is említsek:

- Nem is tudtam, hogy George-nak van egy öccse.
- Hát, nem árulja el sok mindenkinek. Nyilvánvaló, hogy én sokkal jobban nézek ki, ezért megpróbál elrejteni a világ elől.
- Nincs is mit tagadni - hagyja rá George gúnyosan. - Te sokkal jobban nézel ki.
- És akkor ne is említsük a méretét a…
- Cameron! - korholja Beverly, ahogy közeledik.
Cameron elmosolyodik, és magához öleli.
- Az akartam mondani, hogy a szívemnek, mama. Nekem van a legnagyobb szívem a megyében.
Amikor Beverly elhúzódik, sokatmondó pillantást vet rá.
- Mit hittél, mit fogok mondani? - kérdezi az anyjától szégyenlősen. - Nem hitted, hogy… ó, ne… ne
már, mama – hitetlenkedést színlel. - Kezdj valamit a mocskos fantáziáddal, asszony!
George és én keményen küzdünk, nehogy elnevessük magunkat, amikor Beverly arca tűzpirossá
változik. Ike viszont hangosan nevet.
- Cameron McDermott, el fogom látni a bajodat!
- Mocskos fantázia és családon belüli erőszak - cicceg Cameron. - Charlotte, ments meg! -
suttogja. - Oly fiatal és befolyásolható az elmém, és egy ilyen nagyon romlott asszony nevel.

Hatalmas figura, remélem ő is kap egy saját kötetet. ;)
És ott van még Sniper is, aki Ike volt katonatársa és most a testvérpár vendéglőjében dolgozik. Végtelenül humoros, szolgálatra kész, hűséges és nőcsábász.
Ez a könyv megsirat. Mosolyt csal az arcodra. Összetör. Majd reményt ad.
Nehéz erről a könyvről írni. Annyira csodálatos, szívszaggató volt. Mélyen megérinti az ember szívét. Nagyon durván mélyen. Ezt a regényt egyszerűen nem lehet nem szeretni.
Tuti tipp az olvasáshoz: Bizony, itt is jó, ha van kéznél papír zsebkendő, mert majd csak úgy hullnak azok a fránya könnycseppek. Tömegközlekedés esetén nem nagyon ajánlatos ezt a regényt olvasni, mert az egyik oldalon még fültől fülig érő mosoly van az arcodon, és nevetni is fogsz, pár oldallal később azonban ez mind eltűnik és megindulnak a könnycsatornáid.

RÖVID ÖSSZEGZÉS
Borító: Az eredeti is gyönyörű volt, de örülök, hogy a kiadó változtatott rajta és egyedi alkotott. Szépséges *.*
Kedvenc karakter(ek): Char, Ike, George, Cameron, Sniper, Anna
Nem szimpatikus karakter(ek): Nos, aki olvasta már a regény, az nem lepődik meg, ha azt mondom, hogy Misty.
Értékelés: 5/5 ♥ Egyszerűen imádom.
Ajánlom? Még szép! Olvassátok, higgyétek el, hamar új kedvencet fogtok avatni. Nem éri meg kihagyni. Elképesztően gyönyörű történet, remélem, hamarosan még több könyvet olvashatunk B. N. Toler-től is a kiadó gondozásában.
Egy kis ízelítő a könyvből, ami meghozza a kedveteket az olvasáshoz:

"Olykor padlót kell fogni ahhoz, hogy elindulhass felfelé."

"Mindent akarok belőled. A jót, a rosszat és a csúfot."

"Miután olyan sok időt töltöttem a sötétben, nem tudom szavakba önteni, milyen érzés a fényben élni."

"Amikor George mosolyog, az felér egy ajándékkal. Olyan, mint amikor a nap előbukkan a viharfelhők mögül. Reményt ad."

"…a szerelem nem ismer lehetetlent."

"Te annyira … minden vagy."

Megjegyzések