TOP 5 SZERDA - KEDVENC URBAN FANTASY KÖNYVEK

 

Top 5 Szerda csütörtökön!
Egy kicsit megkésve, de nem maradhat el az eheti téma sem, nálam egy kis változtatással fűszerezve.
Eredeti:

February 28th: Favorite Urban Fantasy Books *Book Babble Crossover Topic* / Február 28.: Kedvenc urban fantasy könyvek (egy kicsit crossover téma)
– Urban Fantasy tends to feature a heavy romance element, so I figured it fit in this month. / Az urban fantasyből a romantikus elemeket kiemelve, úgy gondoltam, illik ebbe a hónapba.

Az én Top 5 Szerdám: Fantasy regények, amikre kíváncsi vagyok
Ezek lehetnek olyan könyvek, amik már megjelentek vagy még váratnak magukra. Mutatom is, hogy melyekre vagyok a legjobban kíváncsi:

#5 Kiera Cass: The Siren – A szirén
 Ez a könyv már régóta kívánságlistás nálam. Kiera Cass híres a meseszép borítós könyveiről, de a gyönyörű külső ugyanolyan szép belsőt is rejt. Bízom benne, hogy A szirénnel is ez a helyzet.

 

#4 Jennifer L. Armentrout: The Darkest Star
A Luxen sorozat befejezése után nagyon bíztam benne, hogy egyszer Luc is kap saját kötetet.  Rengeteg lehetőség van benne, ez az egyik legjobban várt könyv számomra a 2018-as év során. 

 

#3 Jennifer L. Armentrout: The Return – Visszatérés
Újabb könyv Jennifer L. Armentrout tollából, amit izgatottan várok. Szerencsére nem kell sokat várni a magyar megjelenésre sem, hiszen március 6-ára (Elit start) várható a Visszatérés

 

#2 Holly Black: Cruel Prince
Mostanában ez a könyv szinte mindenhol ott van, számtalanszor futottam már bele több közösségi oldalon is. Eddig egy rossz szót nem hallattam még róla, mindenki csak dicséri és ajánlja. Őszintén, én is nagyon kíváncsi lettem rá. A borítója szerintem gyönyörűséges, a fülszövege is egy izgalmas történetet ígéri. 

 

#1 Sarah J. Maas: A Court of Frost and Starlight
Szerintem nincs olyan olvasó, aki már olvasta az első három kötetet, és ne várná ennek a megjelenését. Még több Rhysand emberek!
Ó, de soká lesz még május!

 

Nektek mi(k) a kedvenc fantasy könyveitek? Melyek megjelenését várjátok?

Nézzetek be a többiekhez is, EBBEN a molyos zónában gyűjtjük a bejegyzéseket. Ha van kedvetek, csatlakozhattok is. :)

Folytatás jövőhéten. Téma: még nincsenek kihirdetve.

/Képek forrása: nightreads, myfriendsarefiction,
serendipitybooks, bookcrushin,
jennifer_l_armentrout/

Megjegyzések