TOP 5 SZERDA #17 - KEDVENC ROMANTIKUS KÖNYVEK

 

~ LOVE IS IN THE AIR. ~

Az egyik legeslegkönnyebbnek (tűnő) Top 5 Szerda!
Novemberben csatlakoztam én is a magyar csapathoz, és számomra első látásra a mai téma tűnt a legegyszerűbbnek. De hogy mi is ez?

February 21st: Favorite Romance Novels / Február 21.: Kedvenc romantikus könyvek
– Romance as a genre is very under-appreciated in lots of circles. So recommend your favorite romance books. These are books where romance is the main genre, not a secondary one. / A romantikus, mint zsáner nagyon alulértékelt sok közösségben. Szóval ajánld a kedvenc romantikus könyveidet. Olyan könyvek legyenek, amiknél a fő jellemző a romantikus, ne csak másodlagosként szerepeljen.

Ez azért tűnt olyan könnyűnek nekem, mert romantikus könyveket olvasok, sőt, csak ilyeneket, így a választék megvan, nem kell rajta gondolkozni. És itt is jött be a probléma, ugyanis túl sok a lehetőség, öt kedvencet kiválasztani pedig igazi kihívásnak számít. Nagy nehezen sikerült leszűkítenem a listát, íme a végeredmény:

#5 Katy Evans: Racer
Az, hogy az egész sorozatból miért pont ez a rész a kedvencem, nem igazán tudok konkrét választ adni. Remy és Brooke történetét is nagyon szerettem, máig nagy kedvenceim, de valahogy Racer és Lana története sokkal jobban elnyerte a tetszésemet. Volt ebben is minden rendesen: izgalom, autóversenyzés, humor, romantika, szenvedély; mind a megfelelő mennyiségben. (Teljes értékelésem: ITT)

 

#4 Elle Kennedy: Off-Campus sorozat
Nem is volt kérdés számomra, hogy ez a sorozat felkerül a listára. Elle Kennedy írásait egyszerűen nem lehet nem szeretni, eddig az első három kötetet olvastam, és már az első oldaltól kezdve imádtam mindegyiket. Az írónő elképesztően jó humorérzékkel rendelkezik, nagyszerű karaktereket alkot meg, maguk a könyvek pedig nagyon olvasmányosak, képtelen őket letenni. Minden párost más és más okok miatt lehet szeretni, külön-külön is imádom őket, együtt pedig még jobbak. Hatalmas kedvencem. ♥

 

#3 Samantha Young: Jamaica Lane
Ez a könyv... elképesztő. ♥ Varázslatos. ♥ Az utolsó fejezet után szinte szóhoz sem jutottam. ♥ Már értékeltem ezt a regényt, és most a véleményezésemből szeretnék idézni néhány szót:

„Meseszép. Gyönyörű. Szívszorongató. Érzelmekkel teli. Motiváló. Feldobta a napjaimat. Önbizalom növelő bomba. Nehéz szavakkal kifejezni azt, hogy valójában mennyire nagyszerű is volt a Jamaica Lane.”

„Ebben az évben ez volt a második olvasmányom. Nem tudom mit hoz még 2018, de abban biztos vagyok, hogy év végén is, amikor majd kiválasztom a legeslegjobb könyveket, biztosan előkelő helyen fog szerepelni.”

„Miután elolvastam a Dublin Street második részét, a London Roadot, nem hittem, hogy a sorozat bármelyik másik kötete felül tudná múlni azt az élményt, amit Cam és Jo története nyújtott.
Aha, nagyon elhittem…
Aztán tavaly számomra teljesen váratlanul megérkezett kicsiny hazánkba is a Before Jamaica Lane fordítása, amelynek magyar címe Jamaica Lane lett, Liv és Nate pedig teljesen felforgatták azt a néhány napot, amennyi alatt a regény végére értem.
Érzelmileg már az előző kettő is nagyon erős volt, a harmadik viszont végképp feltette a pontot az i-re.
Kiváló regény.” (Teljes értékelésem: ITT)

 

#2 Jodi Ellen Malpas: Ez a férfi trilógia
Az egyik legkedvencebb trilógiám. Jodi Ellen Malpas írónőtől ezek voltak az első könyvek, amiket olvastam, és így vált hamar ő is a kedvenc írónőmmé. Én személy szerint imádtam Ava és Jesse történetét, és kevesebb, mint egy hónap múlva érkezik még egy kötet, a With This Man, amit Jesse szemszögéből követhetünk végig. *.*

 

#1 Cambria Hebert: Hashtag sorozat
Aki már több Top 5 Szerdás bejegyzést olvasott tőlem, tudhatja, hogy előszeretettel veszem elő Cambria Hebert Hashtag sorozatát. Sőt, már egy kicsit sokszor is. :D Nem tehetek róla, nálam az összes rész a top kedvencek között foglal helyet, tényleg szinte mindig eszembe jutnak ezek a regények, amikor a szerdára kerül a sor. És ez most is így volt, el is foglalta a lista első helyét. ♥ Én őszintén tudom mindenkinek ajánlani, aki szereti a romantikus könyveket, és már elmúlt 18 éves, mert azért felnőtt tartalom is olvasható benne. (Teljes értékelésem: ITT)
Egy kis plusz: márciusban érkezik az írónő következő sorozatának (Bearpaw Resort) nyitókötete, az Avalanche. *.* *.* 

 

Nektek vannak kedvenc romantikus témájú könyveitek? Ha igen, melyek azok? :)

Nézzetek be a többiekhez is, mint mindig, most is nagyon jó listákat állítottak össze. A bejegyzéseket EBBEN a molyos zónában gyűjtjük.

Folytatás jövőhéten. Téma: Kedvenc urban fantasy könyvek.


/Fejlécképek és a bejegyzésben használt fotók
forrása: ellekennedy, katyevans, lovely_bookish,
nightreads, libros.mentirosos/

Megjegyzések