THAT'S WHAT HE SAID THURSDAY #7

 

A Chapter Break book blogon találtam a That’s What He Said nevezetű posztsorozatot, és annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem, bevezetem ezt az én blogomra is.
Szeretem összegyűjteni és visszaolvasgatni a kedvenc idézeteimet a kedvenc könyveimből és ez a sorozat pontosan ezzel is foglalkozik. Az egésznek az a lényege, hogy kiválasztunk egy férfi karaktert és tőle a legeslegkedvencebb megszólalásunkat mutatjuk be a bejegyzésben.
Azt, hogy egy hónapban csak egy ilyet hozol vagy minden héten csütörtökön egyet, azt mindenki maga döntheti el. Én a második verziót tervezem, tehát minden héten egy.
A mai bejegyzés főszereplője egy nagy személyes kedvencem. Sarah J. Maas könyveinek hatalmas rajongója vagyok, egyszerűen hihetetlen, az, ahogy ír. Ennél már csak a karakterei jobbak, közülük is Rhysand a legszimpatikusabb a számomra (biztos vagyok benne, hogy sokaknál ez a helyzet). Szóval a mai posztban a három idézetet mutatok meg tőle:

Örülj, hogy emberi szíved van, Feyre. Csak sajnálhatod azokat, akiknek nincsenek érzéseik.

– Mindenkit megölök, aki téged bánt – morogta. – Lassan, ráérősen. – Zihált. – Gyűlölj meg érte, ha akarsz.

– Egyszerre vagyok a vadászod és a tolvajod?
– Te vagy az én megmentőm, Feyre.

/Fejlécképek forrása: Pinterest/

Megjegyzések