TOP 5 SZERDA #16 - KEDVENC NŐI PÁROSOK

 

Újabb lázadós Top 5 Szerda!
Ez a február már csak ilyen, a magyar csapat minden tagja átalakította a megadott témákat vagy éppen az előzőekből szemezgetett. Valóban nem egy könnyű a mai sem, én is a lázadók csapatát erősítem most is.
Az eredeti téma:

February 14th: Favorite F/F Couples / Február 14.: Kedvenc női/női páros
– Who are your favorite ladies loving other ladies? (Note: this isn't specifically cis lesbian couples, but also applies to couples that include bi women, trans women, pan women, ace women, etc.) / Ki a kedvenc csaj szeret csajt párosod? (Jegyzet: nem feltétlenül csak leszbikus párokra kell gondolni, hanem elfogathatók az olyan párok, amiben szerepel biszexuális nő, transzszexuális nő, pánszexuáls nő, aszexuális nő, stb.)

Az én mai témám: női kapcsolatok romantikus szálak nélkül.
Azért változtattam meg erre, mert még nem olvastam egyáltalán olyan könyvet, amit fel tudnék sorakoztatni az eredeti témához. Viszont nagyszerű barátságokról és testvérekről már annál inkább, szóval ma megmutatom nektek, hogy ezek közül kik a kedvenceim:

#5 Claire & Liz
Valószínűleg a legbolondosabb és legőrültebb (jó értelemben) Claire és Liz párosa, szerintem egészen addig, amíg nem végeztem a Csokoládéimádók első két kötetével nem is találkoztam könyvben ilyen szórakoztató két csajjal. Egyszerűen hihetetlenek.

#4 Ella & Val
Ők ketten külön-külön is nagyszerű és összetett személyiségek, ezek mellett pedig még rendkívül szórakoztatóak is. Ella és Valerie karakterét nagyon megkedveltem a Royal család négy kötete során, izgatottan várom a következő és egyben utolsó részt.

#3 Willow & Angie
Willow és Angie Emma Scott In Harmony című regényének a szereplői. E között a két lány között olyan barátság alakul ki, amire mindenki vágyik. Angie az egyik legjobb barát, akiről valaha is olvastam. Rá aztán tényleg bármikor bármilyen helyzetben lehet számítani, mindig meghallgatja a barátnőjét, tanácsokat ad neki, felvidítja. Willow és ő tökéletesen kiegészítik egymást, és egy nagyszerű barátság alakult ki közöttük.

#2 Rimmel & Ivy
Már tudhatjátok, hogy az egyik legnagyobb kedvencem Cambria Hebert Hashtag sorozata, és gyakran szerepelnek ezek a kötetek tag-es és Top 5 Szerdás bejegyzésekben is. Nincs mit tenni, tényleg nagyon szeretem ezeket a könyveket, és valahogy minden témánál eszembe jutnak. És a mainál is így van. Ugyanis Rimmel és Ivy között egy olyan kapcsolat van, ami már szinte több mint barátság, testvérekként kezelik egymást.

#1 Tori & Kat
Tori és Kat Lex Martin Reckless című regényében kapnak szerepet. A köztük lévő kapcsolat egy kicsit más, mint az előző négy, hiszen ők testvérek. És rettentően jó testvérek. Segítőkészek, mindig ott vannak, ha szükségük van egymásra, mindent meg tudnak beszélni, nagyon egy hullámhosszon vannak. Számomra most ők a kedvencek.

Nektek kik a kedvenc női párosaitok? :)
Nézzetek be a többiekhez is, mindenki nagyon kreatív és érdekes bejegyzésekkel vár titeket a saját blogján. A bejegyzéseket EBBEN a molyos zónában gyűjtjük, így biztosan megtalálhatjátok mindenkiét. Ha van kedvetek, ti is csatlakozhattok. :)

Folytatás jövőhéten. Téma (változtatás nélkül): Kedvenc romantikus könyvek

/Fejlécképek forrása: Pinterest/ 

Megjegyzések