S. D. Hendrickson: My Lucky Days



FÜLSZÖVEG:
He was an up-and-coming country singer.
She was the last girl you'd ever see in a bar.
But one night, under those neon lights,
Lucky and Katie found each other.

Beginnings are always exciting.
Always fun. Always hopeful.

Katie was in her last year of college.
Lucky was still playing local stages.
She fell for his voice. She fell for his words.
They fell in love.
It was beautiful.

But time changed their world.
She was alone. He was on the road.
Life happened.
And that love was torn apart.

Endings are always painful.
Always heart wrenching.
But not always final.

One day, Lucky came back to Katie.
And this is their story.

 
Számos alkalommal szoktam figyelemmel követni nemcsak a magyar, de a külföldi könyvmegjelenéseket is, olvasgatom az ottani írók különböző internetes felületeit és izgatottan várom egy-egy számomra érdekesnek tűnő regény megjelenését. Egy ilyen alkalommal találtam rá S. D. Hendrickson írói munkásságára is. Ezelőtt még nem olvastam az írónőtől, de a My Lucky Days végeztével biztosan bekerült a kedvenc íróim közé, ahogy ezen műve garantáltan ott van a felejthetetlen olvasmányaim között.
Először a borítójával fogott meg.
Utána a fülszövegével.
Végül pedig maga a történet nyűgözött le.
Történetünk női főszereplője Katie, aki tanítónak tanul az egyetemen. Szülei munkája miatt élete nagy részét egyik helyről a másikra való költözéssel töltötte. Az első fejezet egy Halloween-i estével nyit, amikor is Katie először találkozik Landon Evans-szal (Lucky), a feltörekvő country énekessel, aki mindeddig helyi bárokban lépett fel. A két fiatal között azonnal jelen van a kémia, szinten szikrázik körülöttük a levegő. A könyv végigvezeti az olvasókat a megismerkedéstől kezdve a randevúkon át egészen kettejük szerelmének kiteljesedéséig. Lucky sokkal sikeresebbé válik a zeneiparban, egyre több rajongó veszi körül, fellépésről fellépésre hívják. A kérdés már csak az: vajon túléli a szerelmük?

Szavak nincsenek arra, mennyire imádtam! Csak azt sajnáltam, hogy pont iskolaidőben kerítettem sort a regény olvasására és mindig alig vártam, hogy végre hazaérhessek és folytathassam, viszont ezt a másnapra megtanulni való tananyagmennyiség nem mindig engedte. 
Tetszett, hogy minden fejezetcím egy dal volt (külön kedvencem: Sam Hunt: I Met a Girl). Imádtam, amikor Lucky egy általa írt dalszöveg részleteit küldte el Katie-nek SMS-ben, meg úgy az összes együtt töltött pillanatuk leírhatatlanul jó volt. Annyira örülök, hogy elolvastam! ♥
Ajánlanám mindenkinek, aki szeret angolul olvasni és egy igazán imádnivaló second chance regényben szeretne elmerülni egy pár óra erejéig és elfeledkezni mindenről, valamint azoknak, akik most akarnak elkezdeni idegen nyelven olvasni, hiszen nem bonyolult a nyelvezet, sőt abszolút élvezhető. Biztos vagyok benne, hogy nem fogjátok megbánni és egy felejthetetlen élményben lesz részetek! :) ♥

 
ÖSSZEGZÉS
Borító: Nagyon illik a könyvhöz, imádom.
Kedvenc karakter(ek): Egyértelmű, hogy Katie és Lucky.
Kedvenc idézet(ek): A végére hagytam a legjobbat:
"A glimpse of your smlie
Won't ever be enough
'Cause my heart keeps tellin' me
I've fallen in love."
Az ilyen idézetek miatt érzem azt, hogy azonnal újra akarom olvasni. :)
Értékelés: 5/5 Lucky star. Ennél kevesebbet nem lehet rá adni. Sőt, még többet érdemel.

Megjegyzések